مسئولان از طرح‌های سمن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حمایت کنند
16 آبان 1402 - 12:30
بازدید 128
6

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم حمایت مسئولان و دستگاه‌ها از طرح‌های تئوری و علمی برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد. به گزارش گفتمان: مهدی رمضانی روز دوشنبه با حضور در کارگاه منطقه‌ای سمن‌های سطح دو و سه شمال غرب کشور در سنندج اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش موثری در پیشبرد […]

منبع : ایرنا
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم حمایت مسئولان و دستگاه‌ها از طرح‌های تئوری و علمی برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش گفتمان: مهدی رمضانی روز دوشنبه با حضور در کارگاه منطقه‌ای سمن‌های سطح دو و سه شمال غرب کشور در سنندج اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش موثری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای به ویژه کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

وی افزود: باید از تجربه استان‌های موفق بخصوص در حوزه پرداختن به مسائل و آسیب زدایی از مناطق حاشیه استفاده کرد تا استان کردستان از این حیث سرآمد در کشور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه ایده پردازی‌ها باید جامعه پذیر باشد، اضافه کرد: در حوزه اقدامات فرهنگی کارهای بسیار خوبی شروع شده اما نیازمند کار بیشتر در این زمینه است.

رمضانی یادآور شد: طبق گزارش های رسیده و بررسی های بعمل آمده، اقدامات بسیار خوبی در سطح استان و کشور در حوزه کاهش آسیب‌ها و اقدامات فرهنگی بخصوص در مناطق حاشیه شروع شده است.

وی گفت: ما نیز به سازمان های مردم نهاد به عنوان رابط میان دولت و مردم نگاه می‌کنیم و اعتقاد داریم که نقش سمن ها در پیشبرد اهداف بسیار چشم گیر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: استان این پتانسیل را دارد که به استان الگو در برگزاری چنین کارگاه های در کشور ثبت شود.

رمضانی به ظرفیت علمی بالای استان کردستان و سایر استان‌ها بخصوص قشر جوان و نوجوان و علاقمند به مسائل اجتماعی گریزی زد و گفت: آمادگی داریم کار علمی و آموزشی را در استان کردستان شروع کنیم و یک آسیب اجتماعی را نشانه گذاری کرده و بر روی آن کارهای عملی و علمی انجام شود؛ لذا سمن ها در اجرای آن نقش پر رنگی خواهند داشت و مسئولین نیز موظف به حمایت از آن هستند.

وی یادآور شد: امیدواریم این کارگاه منشاء خیر و برکت برای مردم باشد و انتظار داریم گزارش نهایی آن به این معاونت ارسال شود و خلاء های احتمالی آن با کار کارشناسی رفع شود و همچنین بازخورد آن را نیز مشاهده کنیم.

کارگاه منطقه‌ای سمن‌های سطح ۲و ۳ شمال غرب کشور با حضور استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل زنجان، گیلان و کردستان به میزبانی سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید:
بی‌مهری برخی مدیران به سمن‌ها مشارکت‌های اجتماعی را کمرنگ می‌کند
استاندار: بخشی از فعالیت‌های اداری همدان به سمن‌ها واگذار شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.