آموزش و پرورش و دامپزشکی خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
23 آبان 1402 - 20:28
بازدید 65
4

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین ۲ اداره کل آموزش و پرورش و دامپزشکی استان با سه محور آموزشی و مهارتی منعقد شد. به گزارش گفتمان: مسعود حمیدی نژاد با اشاره به همکاری این ۲ دستگاه در حوزه آموزش بیان کرد: این تفاهم‌نامه در سه بخش با محوریت آموزشی، تنظیم و امضا شده […]

منبع : ایرنا
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین ۲ اداره کل آموزش و پرورش و دامپزشکی استان با سه محور آموزشی و مهارتی منعقد شد.

به گزارش گفتمان: مسعود حمیدی نژاد با اشاره به همکاری این ۲ دستگاه در حوزه آموزش بیان کرد: این تفاهم‌نامه در سه بخش با محوریت آموزشی، تنظیم و امضا شده است.

وی گفت: یکی از محورهای این تفاهم‌نامه آموزش دانش‌آموزان روستایی به منظور آشنایی با بیماری‌های مشترک دام و طیور با انسان توسط اداره کل دامپزشکی است.

حمیدی‌نژاد اظهار کرد: این اقدام به منظور افزایش آگاهی روستاییان برای حفاظت از سلامت خود در برابر اینگونه بیماری‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: یکی دیگر از محورهای این تفاهم نامه آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های حوزه دامپزشکی و هدایت تحصیلی آن‌ها به سمت انتخاب این رسته شغلی است.

وی گفت: ایجاد هنرستان ” همجوار”، با همکاری دامپزشکی در اهواز و یا دیگر شهرستان ها، با هدف آموزش ارائه آموزش های مهارتی دامپروری برای آموزش دانش‌آموزان در این راستا انجام خواهد شد.

حمیدی نژاد با بیان اینکه بستر ایجاد این هنرستان در استان به زودی فراهم می‌شود ادامه داد: دانش‌آموزان دوره متوسطه اول امکان فراگیری آموزش در این هنرستان را خواهند داشت تا به صورت مهارتی با این رشته آشنا شوند.

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان خوزستان در جشنواره ملی “بهیندخت”

حمیدی‌نژاد با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: جشنواره بهیندخت ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان معلمی دختر برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن ابراز خرسندی از درخشش دانش آموزان خوزستانی در این جشنواره ملی افزود: در مقطع ابتدایی رشته نقاشی، “آیناز طالب زادگان” رتبه دوم و “دریا پرموزه” رتبه سوم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در مقطع متوسطه اول رشته پادکست، “زهرا بابا مندنی” رتبه سوم و در پایه متوسطه دوم رشته ویدئو کست، ” فاطمه بنی اسد” رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در مقطع دانشجو معلم رشته ساخت کلیپ، “نیلوفر پارسامنش” نیز رتبه اول را کسب کرد.

حمیدی‌نژاد افتخار آفرینی دانش‌آموزان دختر خوزستانی در این جشنواره را نشان دهنده سطح بالای علمی و مهارتی آن‌ها عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.