جانمایی پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران
24 آبان 1402 - 11:57
بازدید 96
4

امروز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، دکتر علی‌عسکری مدیر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از مسئولان استانی، پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران جانمایی شد. به گزارش گفتمان: این پروژه در قالب ایجاد ۹۰ طرح ( فاز اول ۵۰ طرح و در فاز دوم ۴۰ طرح)  اجرایی و حداقل […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

امروز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، دکتر علی‌عسکری مدیر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از مسئولان استانی، پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران جانمایی شد.

به گزارش گفتمان: این پروژه در قالب ایجاد ۹۰ طرح ( فاز اول ۵۰ طرح و در فاز دوم ۴۰ طرح)  اجرایی و حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر‌مستقیم ایجاد می‌کند.

با توجه به عضویت عراق در کنوانسیون تیر (TIR)، این مکان بهترین نقطه برای احداث پارک پتروشیمیایی و صادرات مستقیم به بندر لاذقیه و کشورهای حوزه دریای مدیترانه است، با انجام این پروژه این مکان به بهترین نقطه برای محصولات صادرات‌محور تبدیل خواهد شد.

از مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، هیات مدیره و مجموعه این هلدینگ،  فرماندار مهران، مدیر منطقه آزاد تجاری اقتصادی مهران که برای اجرایی شدن این پروژه اهتمام داشتند قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:
توسعه استان ایلام در گرو نگاه واقع بینانه/پارک پلی پروپیلن کجا احداث می شود ؟!
موافقت دانشگاه ایلام باواگذاری ۲۵ هکتار از اراضی خود به پارک علم و فناوری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.