پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال استان کرمانشاه
29 آبان 1402 - 15:18
بازدید 52
4

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به استناد قرارداد بین وزارت ورزش‌ و جوانان و بانک قرض‌الحسنه رسالت، تسهیلات چهار درصد ویژه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال پرداخت می‌گردد. به گزارش گفتمان: منوچهر حاتمی روز دوشنبه افزود: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید و اشتغال و ایجاد شغل برای جوانان در قالب الگوی […]

منبع : ایرنا
پ
پ

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به استناد قرارداد بین وزارت ورزش‌ و جوانان و بانک قرض‌الحسنه رسالت، تسهیلات چهار درصد ویژه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال پرداخت می‌گردد.

به گزارش گفتمان: منوچهر حاتمی روز دوشنبه افزود: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید و اشتغال و ایجاد شغل برای جوانان در قالب الگوی تعالی اجتماعی و با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت طی تفاهم نامه این بانک و وزارت ورزش و جوانان به جوانان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: طی وبیناری و با حضور مسوولان این بانک و وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی آغاز اعطای این تسهیلات به جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال بومی هر منطقه آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: جوانان می توانند برای تشکیل پرونده به معاونت امور جوانان استان کرمانشاه واقع در ساختمان شهید سلیمانی این اداره کل واقع در بلوار گلریزان،خیابان خرم مراجعه کنند.

حاتمی گفت: متقاضیان پس از تشکیل پرونده برای قرار گیری در هسته های کارآفرینی به بانک مربوطه معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه جوانان متقاضی باید بومی استان و در بازه سنی ۱۸ الی ۳۵ سال باشند ادامه داد: دریافت این تسهیلات برای شاغلان نهادهای عمومی و دستگاه های دولتی و افرادی که پیش از این وام حمایتی دریافت کرده اند و تاکنون آن را تسویه نکرده اند امکان پذیر نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.