همه مسیرهای چهارمحال و بختیاری لغزنده است
29 آبان 1402 - 21:17
بازدید 87
3

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسیرهای چهارمحال و بختیاری لغزنده بوده و تا کنون گزارشی از مسدود شدن در مسیرهای استان گزارش نشده است. به گزارش گفتمان: روح‌الله غلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه تا […]

منبع : مهر
پ
پ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسیرهای چهارمحال و بختیاری لغزنده بوده و تا کنون گزارشی از مسدود شدن در مسیرهای استان گزارش نشده است.

به گزارش گفتمان: روح‌الله غلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه تا صبح روز سه‌شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در کل استان هستیم.

وی افزود: این سامانه بارشی بیشتر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، غرب بن، کیار، جنوب بروجن و شمال غرب شهرکرد فعال است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی این مدت زمان جاری شدن روان آب، آب‌گرفتگی معابر، سیل‌آبی شدن مسیرها و طغیان رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌ها را شاهد هستیم که از مردم انتظار داریم از سفرهای غیرضروری، کوهنوردی، قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها و مناطق مرتفع بپرهیزند و احتیاط کامل در رانندگی را داشته باشند.

غلامی با تاکید بر اینکه راهداران برای برف‌روبی در گردنه‌ها آمادگی کامل را داشته باشند، عنوان کرد: همچنین انتظار می‌رود رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه مسیرهای چهارمحال و بختیاری لغزنده است، خاطرنشان کرد: تا کنون گزارشی از مسدود شدن در مسیرهای استان گزارش نشده و تصادفی ناشی از لغزندگی مسیر نیز ثبت نشده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.