قاتل متواری در مریوان دستگیر شد
30 آبان 1402 - 12:16
بازدید 117
2

فرمانده انتظامی مریوان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.   به گزارش گفتمان: سرهنگ طیب محمدی روز سه شنبه اظهار کرد: با اعلام خبر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری بین ۲ شهروند در شهر مریوان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس […]

منبع : ایرنا
پ
پ

فرمانده انتظامی مریوان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش گفتمان: سرهنگ طیب محمدی روز سه شنبه اظهار کرد: با اعلام خبر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری بین ۲ شهروند در شهر مریوان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل دریافتند ۲ نفر با هم درگیر شده اند که فرزند یکی از آنان با ضربات چاقو فرد دیگر را مجروح و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان اضافه کرد: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده اقدامات درمانی موثر واقع نشد و در بیمارستان فوت کرد.

وی یادآور شد: با اقدامات پلیسی مشخص شد که قاتل به یکی از شهرستان های همجوار متواری و قصد خروج از کشور را داشته است که در ساعات اولیه با شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط، محل اختفای قاتل شناسایی شد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مریوان با همکاری آگاهی استان، متهم را در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:
قتل در مرز باشماق مریوان بر سر نوبت!
یک سارق در سنندج پدر خود را به قتل رساند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.