باران در راه کرمانشاه / سامانه بارشی امروز وارد می‌شود
05 آذر 1402 - 10:58
بازدید 69
5

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش باران از اواسط امروز، یکشنبه این استان را فراخواهد گرفت. به گزارش گفتمان: سعید قاسمی اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از اواسط امروز، یکشنبه تا صبح سه‌شنبه گذر موجی کوتاه، ضمن ابرناکی و تشدید نسبی وزش باد، سبب بارش هایی در سطح […]

منبع : ایرنا
پ
پ

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش باران از اواسط امروز، یکشنبه این استان را فراخواهد گرفت.

به گزارش گفتمان: سعید قاسمی اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از اواسط امروز، یکشنبه تا صبح سه‌شنبه گذر موجی کوتاه، ضمن ابرناکی و تشدید نسبی وزش باد، سبب بارش هایی در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: احتمال بارش، در روز دوشنبه و در نیمه غربی استان، بویژه اورامانات بیشتر به نظر می رسد که با عبور این موج، مجدداً از ظهر سه‌شنبه تا پایان هفته شرایط پایداری در سطح استان حاکم می گردد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: این شرایط، به استثنای بعضی ساعات که با رشد ابر و وزش باد که غالباً ملایم خواهد بود؛ پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان در پی نخواهد داشت.

قاسمی افزود: همچنین دمای هوا که تا روز دوشنبه در غالب نقاط تغییرات چندانی ندارد، در روز سه شنبه تا بامداد چهارشنبه به طور نسبتاً محسوس کاهش و در ادامه تا پایان هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.