درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان در ایستگاه پایانی
09 آذر 1402 - 9:30
بازدید 98
2

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در گفتگو با گفتمان گفت کارهای مقدماتی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان آبدانان انجام گرفته و طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید. هادی صبور ضمن تقدیر از تلاشها و پیگیری های بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس بیان داشت با پیگیری و مکاتبات ایشان مجوز خرید ساختمان این درمانگاه […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در گفتگو با گفتمان گفت کارهای مقدماتی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان آبدانان انجام گرفته و طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

هادی صبور ضمن تقدیر از تلاشها و پیگیری های بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس بیان داشت با پیگیری و مکاتبات ایشان مجوز خرید ساختمان این درمانگاه اخذ و بودجه آن تعیین شده و در انتظار جذب اعتبار آن هستیم.

وی به تجهیزات و چارت پرسنلی اشاره و بیان داشت چارت پرسنلی آن مشخص و طی آزمون استخدامی که در دی ماه برگزار می شود نیروهای مورد نیاز جذب و تجهیزات آن نیز آماده خواهند شد.

دکتر صبور تاکید کرد به منظور بهره مندی بهتر از خدمات تامین اجتماعی سیاست مدیریت درمان راه اندازی درمانگاه در سطح شهرستانها می باشد که در آینده نزدیک سایر شهرستانها نیز از این نعمت برخوردار. خواهند شد.

بیشتر بخوانید:
درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان در بایگانی تبلیغات یا نبود زمین؟
ایجاد و ارتقا درمانگاه تامین اجتماعی از مطالبات به حق مردم حوزه جنوب استان ایلام است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.