پتروشیمی دهلران قابل تعطیل شدن نیست
12 آذر 1402 - 10:02
بازدید 76
2

بهزاد علیزاده در جلسه شورای اداری شهرستان ویژه دهلران که با حضور معاون وزیر ارشاد برگزار شد گفت استان ایلام داری پتانسیلهای مهم و ظرفیتهای بالقوه در زمینه نیروی انسانی است که بیکاری مهمترین مشکل جوانان منطقه می باشد. به گزارش گفتمان: نماینده مردم حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد پتروشیمی دهلران […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

بهزاد علیزاده در جلسه شورای اداری شهرستان ویژه دهلران که با حضور معاون وزیر ارشاد برگزار شد گفت استان ایلام داری پتانسیلهای مهم و ظرفیتهای بالقوه در زمینه نیروی انسانی است که بیکاری مهمترین مشکل جوانان منطقه می باشد.

به گزارش گفتمان: نماینده مردم حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد پتروشیمی دهلران یکی از مهمترین ظرفیتهای مهم منطقه در راستای ایجاد اشتغال جوانان می باشد که برای سرپا ماندن کارشکنی ها می شود .

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی این پروژه طی دوسال اخیر تاکید کرد تا کنون در این پتروشیمی بیش از  ۱۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده که امکان تعطیل شدن آن غیرممکن می باشد.

علیزاده در ادامه به حق پایمال شده استان ایلام طی ادوار گذشته اشاره و بیان کرد ما به ترحم مسئولان نیاز نداشته فقط تنها خواسته ما حق مردمان این سرزمین است که باید ادا شود.

نماینده مردم در مجلس اظهار داشت استان ایلام در زمان بازسازی پس از جنگ به حق خود نرسید و تنها در بازسازی منازل اکتفا شد و در سایر حوزه ها مثل اقتصاد و اشتغال توجهی نگردید و به همین خاطر نسبت به سایر استانها از هر جهت عقب افتادیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.