به احترام رسانه‌ها ایستاده دست بزنید…
12 آذر 1402 - 19:44
بازدید 86
5

ماجرا از یک روز غیر اداری آغاز می‌شود و مقصد به سمت یکی از مناطق دوردست استان است، بعد از افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی و زیرساختی در نهایت ادامه مسیر به سمت یکی از روستاهای دوردست استان منتهی می‌شود، «روستای پیازآباد» از دهستان زردلان گرمسیر که در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری از مرکز […]

پ
پ

ماجرا از یک روز غیر اداری آغاز می‌شود و مقصد به سمت یکی از مناطق دوردست استان است، بعد از افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی و زیرساختی در نهایت ادامه مسیر به سمت یکی از روستاهای دوردست استان منتهی می‌شود، «روستای پیازآباد» از دهستان زردلان گرمسیر که در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری از مرکز شهرستان هلیلان قرار دارد.

گفتمان: ماجرا از یک روز غیر اداری آغاز می‌شود و مقصد به سمت یکی از مناطق دوردست استان است، بعد از افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی و زیرساختی در نهایت ادامه مسیر به سمت یکی از روستاهای دوردست استان منتهی می‌شود، «روستای پیازآباد» از دهستان زردلان گرمسیر که در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری از مرکز شهرستان هلیلان قرار دارد.

موقعیت این روستا، کوهستانی و راه دسترسی به آن تقریباً صعب‌العبور است، بعد از افتتاح یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در طول تاریخ این دهستان (گازرسانی به ۱۰ روستا که روستای پیازآباد هم از جمله آنان بود) و بعد از بازدید میدانی استاندار از وضعیت روستا و دیدار و گفتگو با مردم، «امیرمحمد»، کودکِ خردسال این روستا، با استاندار همکلام می‌شود و حرف‌هایش را با نماینده عالی دولت در استان در میان بگذارد.

«امیرمحمد» شروع به صحبت می‌کند و همه از نوع صحبت‌هایش متحیر می‌مانند، او نه برای خود «اسباب‌بازی» خواست نه «دوچرخه»، او از استاندار می‌خواهد حرف‌هایش را بشنود و استاندار نیز با آغوش باز از او استقبال می‌کند.

امیر محمد قصه‌ ما از وضعیت بغرنج خانواده‌اش می‌گوید که در خانه‌ای زندگی می‌کند که انواع حشرات، عقرب و مار به خانه وارد می‌شود؛ او از استاندار می‌خواهد از نزدیک، خانه را مشاهده کند و این خواسته مورد اجابت قرار می‌گیرد و در همان لحظه و بصورت آنی، دستورات لازم برای احداث یک باب منزل مسکونی برای خانواده «امیرمحمد» از طرف استاندار صادر می‌شود.

و اما رسانه‌های استان به این ماجرا ورود می‌کنند و فیلم و تصاویر «امیرمحمد» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و همه مطالبه‌گری «امیرمحمد» را می‌ستایند.

رسانه‌های استان نسبت به این موضوع ورود و تحلیل‌های مختلفی ارائه می‌شود تا در نهایت بلافاصله بعد از ۴۸ ساعت، امروز جلسه‌ پیگیری مطالبات «امیرمحمد» در استانداری ایلام برگزار می‌شود و آخرین تمهیدات برای مسکن‌دار شدن خانواده «امیرمحمد» اتخاذ می‌شود تا او همچون سایر کودکان خردسال، شب‌ها با خیال راحت، از گزند حشرات، عقرب و مار در امان بماند و سر بر بالین نهد.

باید به رسانه‌های استان دست‌مریزاد گفت که در کنار استاندار ایلام برای این کودک خردسال هلیلانی سنگ تمام گذاشتند.

آری، رویای دیرینه این کودک خردسال در حال تبدیل شدن به واقعیت است…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.