در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش:
19 آذر 1402 - 12:06
بازدید 54
1

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: فرهنگ صلح و سازش و حل اختلاف با انعقاد تفاهم‌نامه بین این این مرکز و آموزش و پرورش استان بین قشر دانش‌آموز ترویج می‌یابد. به گزارش گفتمان: حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی روز یکشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه صلح و سازش دانش‌آموزی با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان […]

منبع : ایرنا
پ
پ

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: فرهنگ صلح و سازش و حل اختلاف با انعقاد تفاهم‌نامه بین این این مرکز و آموزش و پرورش استان بین قشر دانش‌آموز ترویج می‌یابد.

به گزارش گفتمان: حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی روز یکشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه صلح و سازش دانش‌آموزی با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: توسعه فرهنگ صلح و سازش یک ضرورت دینی است و نهادینه کردن این فرهنگ، موجب افزایش امنیت و آرامش در جامعه می‌شود.

وی گفت: هدایت مردم از اختلافات به سمت سازش، یکی از سیاست‌های کلان دستگاه قضایی است که در این زمینه استان خوزستان موفقیت‌های خوبی را در این خصوص با استفاده از ظرفیت صلح‌یاران، ریش‌سفیدان، سادات و بزرگان کسب کرده است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: فعال کردن هیات‌های صلح دانش‌آموزی و کسب مهارت‌های حل و فصل اختلافات احتمالی و همچنین گسترش فرهنگ عفو و بخشش در بین این قشر، از جمله اهدافی است که در قالب این تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

طی اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه قضای خوزستان، استان به عنوان مهد صلح و سازش کشور معرفی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.