منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان ۶۵ درصد افزایش یافت
20 آذر 1402 - 19:13
بازدید 73
4

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان گفت: منابع این بانک در استان طی یک سال اخیر نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن ۶۵ درصد افزایش یافته است. به گزارش گفتمان: حسام الدین اسعدی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران استان در سنندج که به مناسبت ۲۲ آذر سالگرد تاسیس بانک […]

منبع : ایرنا
پ
پ

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان گفت: منابع این بانک در استان طی یک سال اخیر نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن ۶۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گفتمان: حسام الدین اسعدی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران استان در سنندج که به مناسبت ۲۲ آذر سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد، اظهار کرد: این بانک در استان بیش از ۲۲۰ هزار نفر مشتری دارد و ۱۲ درصد از سهم نقدینگی استان را هم جذب کرده است.

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر ( از ۲۲ آذر سال ۱۴۰۱ تا آذر سال ۱۴۰۲) بیش از ۲۳ درصد به مشتریان این بانک افزوده شده است، افزود: این بانک فعالیت تجاری ندارد و همه تسهیلات آن دارای صفر تا چهار درصد کارمزد است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان پرداخت تسهیلات بدون ضامن را از اولویت های این بانک خواند و اضافه کرد: در چند سال اخیر بیش از ۲۸ هزار فقره وام بدون ضامن با مبلغ افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

اسعدی هدف این بانک را رفع نیاز نیازمندان و ترویج فرهنگ قرض الحسنه خواند و اظهار کرد: این بانک الگوی بانکداری اسلامی را رعایت می‌کند و قراردادهای بانکی آن کاملا به صورت قرض الحسنه منعقد می شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سفته الکترونیک در بانک مهر ایران برای ضمانت تسهیلات اجرایی راه‌اندازی شده است، یادآور شد: از ابتدای سال جاری هم افزون بر ۶۳ درصد تسهیلات این بانک دراستان به صورت غیرحضوری و آنلاین پرونده آنها تشکیل و سپس پرداخت شده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و در حال حاضر در کردستان دارای ۱۴ شعبه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.