۵۰ هزار دانش آموز ابتدایی ایلام شیر رایگان دریافت می کنند
21 آذر 1402 - 22:07
بازدید 62
2

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از اجرای طرح توزیع شیر رایگان در سال تحصیلی جاری در سطح مدارس ابتدایی دولتی این استان خبر داد و گفت: ۵۰ هزار دانش آموز ابتدایی شیر رایگان دریافت می کنند. به گزارش گفتمان: علی درویشی روز سه شنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه تامین و توزیع شیر رایگان […]

منبع : ایرنا
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از اجرای طرح توزیع شیر رایگان در سال تحصیلی جاری در سطح مدارس ابتدایی دولتی این استان خبر داد و گفت: ۵۰ هزار دانش آموز ابتدایی شیر رایگان دریافت می کنند.

به گزارش گفتمان: علی درویشی روز سه شنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه تامین و توزیع شیر رایگان با شرکت کالبر، اظهار کرد: این طرح پس از وقفه چند ساله امسال برای دانش آموزان ابتدایی اجرا و شیر رایگان در طول هفته بین آنها توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه این طرح شرکت کالبر متعهد شده تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ۵۰ نوبت شیر را بین مدارس ابتدایی دولتی اعم از روستایی، شهری و عشایری توزیع کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ارتقا سطح سلامت جسمی دانش آموزان را مهمترین هدف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: کیفیت و زمان توزیع شیر مورد تاکید این مجموعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: اولین نکته‌ مهم در توزیع شیر مدارس این است که کمیت توزیع شیر رایگان در اولویت نیست و کیفیت شیر و سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی و زمانبندی مناسبی برای توزیع شیر رایگان در سطح مدارس ابتدایی استان با همکاری و تعامل با دانش آموزان و اولیای آنان انجام می شود.

قرارداد تامین و توزیع شیر در مدارس ابتدایی استان ایلام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و نماینده شرکت کالبر در مراسمی منعقد شد.

بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.