رویداد «جامعه پرداز» در همدان برگزار می شود
22 آذر 1402 - 12:33
بازدید 50
3

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: رویداد «جامعه پرداز» با محوریت «هویت زن، خانواده و فرزندآوری» در استان همدان برگزار می شود. به گزارش گفتمان: میلاد مرادی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد جامعه پرداز، فرصتی برای تجمع و هم افزایی کنش‌گران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری است که […]

منبع : مهر
پ
پ

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: رویداد «جامعه پرداز» با محوریت «هویت زن، خانواده و فرزندآوری» در استان همدان برگزار می شود.

به گزارش گفتمان: میلاد مرادی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد جامعه پرداز، فرصتی برای تجمع و هم افزایی کنش‌گران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری است که امسال در ۱۸ استان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد در ستاد جمعیت و خانواده استانداری همدان رونمایی شد.

وی ادامه داد: طرح ملی رویداد جامعه پرداز در استان همدان در تاریخ ۸ و ۹ بهمن ماه توسط معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با همکاری بنیاد ملی خانواده اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه مجری این رویداد در همدان سازمان مردم نهاد «سفیران سلامت روان سایبان» است، تشریح کرد: هدف از این رویداد معارفه، تعامل و هم افزایی، شبکه سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسئله بر اساس بوم استان در نهادهای مردمی فعال است.

مرادی خاطرنشان کرد: این رویداد در نهایت به جهت دهی و اولویت بخشی این فعالیت‌ها در زمینه مسائل و مشکلات فرهنگی استان همدان منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه محتوای این رویداد در سه محور خانواده در حوزه‌های ازدواج و کاهش طلاق، هویت زن و جمعیت و فرزندآوری است، عنوان کرد: مخاطبان این رویداد، مؤسسات، مراکز مشاوره، گروه‌های فرهنگی جهادی، تبلیغی و فعالان عرصه خانواده، جمعیت و بانوان هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان یادآور شد: در این رویداد، آموزش و توانمندسازی کنشگران و معرفی الگوهای مطلوب در دستور کار قرار خواهد گرفت.‌

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.