ره آورد سفر وزیر کشور برای شهرداری آبدانان چه بود؟
25 آذر 1402 - 10:44
بازدید 75
3

شهردار آبدانان در گفتگو با گفتمان از دستاورد سفر وزیر کشور برای شهرداری آبدانان گفت و بیان داشت در جریان سفر وزیر کشور به شهرستان آبدانان درخواسته ها و مطالبات متعددی داشتیم که خوشبختانه اکثرا مورد موافقت وزیر کشور واقع شد. ذبیح اله دوستی افزود وزیر کشور با احداث بازارچه، روشنایی معابر، تجهیز پارکها به […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

شهردار آبدانان در گفتگو با گفتمان از دستاورد سفر وزیر کشور برای شهرداری آبدانان گفت و بیان داشت در جریان سفر وزیر کشور به شهرستان آبدانان درخواسته ها و مطالبات متعددی داشتیم که خوشبختانه اکثرا مورد موافقت وزیر کشور واقع شد.

ذبیح اله دوستی افزود وزیر کشور با احداث بازارچه، روشنایی معابر، تجهیز پارکها به وسایل ورزشی و بازی، خرید دستگاه آمبولانس و نوسازی ناوگان شهرداری موافقت و دستور انجام در اسرع وقت صادر کرد .

وی مهمترین ره آورد سفر را احداث کارخانه بازیافت زباله عنوان کرد و اظهار داشت مهمترین معضل شهرداری‌ها مسئله زباله و درآمد پایدار می باشد که با موافقت وزیر کشور با احداث کارخانه بازیافت زباله در دستور کار قرار که هم معضل زباله برطرف و هم اینکه موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای شهرداری خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.