هلدینگ‌های بانک ملی در استان ایلام سرمایه‌گذاری کنند
27 آذر 1402 - 12:24
بازدید 76
4
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با مهندس  یوسفی مدیریت امور شعبه منطقه یک کشور بانک ملی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش گفتمان: دکتر عباسی در این دیدار خواستار  سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته به بانک ملی کشور در استان ایلام شد و گفت: ایلام دارای ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با مهندس  یوسفی مدیریت امور شعبه منطقه یک کشور بانک ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گفتمان: دکتر عباسی در این دیدار خواستار  سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته به بانک ملی کشور در استان ایلام شد و گفت: ایلام دارای ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است که در صورت افزایش میزان سرمایه‌گذاری، میزان اشتغالزایی در استان نیز افزایش می‌یابد.

وی در ادامه افزود:  بانک ملی با اعطای تسهیلات برای فاز دوم پتروشیمی ایلام ( شرکت‌ارغوان گستر) موافقت کند تا شاهد بهره‌برداری از فاز دوم این شرکت در موعد مقرر باشیم.

گفتنی است نشست تنظیم بازار درباره وضعیت گوشت  قرمز و مرغ استان نیز به ریاست دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل و تدابیر و تصمیمات  لازم در آن نشست برای تثبیت قیمت گوشت قرمز و مرغ اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید:
ظرفیت‌های اقتصادی استان باید معرفی و برند‌سازی شوند
اختصاص ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای افزایش ظرفیت، یا احیای واحدهای تولیدی راکد استان ایلام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.