برگزاری نشست تامین امنیت گردشگران خارجی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام
28 آذر 1402 - 10:11
بازدید 82
2

نشست تامین امنیت گردشگران خارجی روز دوشنبه ۲۷ آذرماه به ریاست محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و با حضور اعضا در سالن شهید سلیمی استانداری ایلام برگزار شد. به گزارش گفتمان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست بر کاهش آسیب‌ها و تهدیدات حضور گردشگران خارجی در استان […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

نشست تامین امنیت گردشگران خارجی روز دوشنبه ۲۷ آذرماه به ریاست محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و با حضور اعضا در سالن شهید سلیمی استانداری ایلام برگزار شد.

به گزارش گفتمان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست بر کاهش آسیب‌ها و تهدیدات حضور گردشگران خارجی در استان تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این نشست‌، هماهنگی لازم و اتخاذ تصمیماتی برای تامین امنیت گردشگران خارجی در مبادی ورودی استان به ویژه مرز مهران است.

حسنی در ادامه به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه وجود جاذبه‌های گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به کنگره بزرگ اربعین و اینکه ایلام و مهران قطب این کنگره است این استان ظرفیت بالایی در حوزه گردشگر مذهبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه اعضای این نشست تلاش کنند موانع حضور گردشگران خارجی در استان برداشته شود و زیرساخت‌های لازم برای حضور آنان فراهم شود چرا که این استان دارای جاذبه‌های فراوان طبیعی و فرهنگی است.

معاون استاندار ایلام از دستگاه‌های عضو کارگروه تامین امنیت گردشگران خواست  تدابیر لازم برای امنیت پایدار گردشگران اتخاذ و با نگاه کارشناسی زمینه‌ساز ارایه خدمات مطلوب به گردشگران خارجی باشند.

حسنی اضافه کرد: این کارگروه مسایل و چالش‌های حضور گردشگران خارجی را در استان بررسی و بیان کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.