طرح ملی شهریاران فرصتی برای جذب ایده های نو، کسب رتبه اول کشور توسط کردستان
05 دی 1402 - 13:38
بازدید 62
2

دستیار امور مردمی سازی استاندار کردستان گفت: طرح ملی شهریاران که در ۲ حوزه ثبت ایده و اقدام شروع شده است نقش مهمی در طرح ایده های جدید در جامعه دارد. به گزارش گفتمان: محمد صادق صادقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج افزود: حمایت های دولتی و رفع مشکلات طرح ها و […]

منبع : ایرنا
پ
پ

دستیار امور مردمی سازی استاندار کردستان گفت: طرح ملی شهریاران که در ۲ حوزه ثبت ایده و اقدام شروع شده است نقش مهمی در طرح ایده های جدید در جامعه دارد.

به گزارش گفتمان: محمد صادق صادقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج افزود: حمایت های دولتی و رفع مشکلات طرح ها و ایده های جدید از جمله مزیت های مشارکت در طرح ملی شهریاران است.

وی با بیان اینکه ثبت هزار ایده و اقدام را در استان برنامه ریزی کرده بودیم گفت: آمارها نشان می دهد تا پایان اذر امسال ۱۲ هزار ایده در استان ثبت شده است و در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کردیم.

صادقی ادامه داد: از امروز ، ایده های ثبت شده برای ارجاع به مسئولان و دستگاه ها ، دسته بندی می شوند.

وی افزود: هیات داوران متشکل از نخبگان، گروه‌های مردمی و صاحب نظران، ایده های برتر استانی را برای حضور در مرحله کشوری معرفی می کنند اگرچه ایده های برتر استانی هم تجلیل می شوند.

مشاور امور مردمی سازی استاندار کردستان هدف از طرح ملی شهریاران را ایفای نقش صاحب نظران در تصمیم گیری عنوان کرد و گفت: دولت اعتقاد دارد مردم در تصمیم سازی و اجرا مشارکت داشته باشند و فعالیت طرح شهریاران نیز در این مسیر است.

وی فلسه وجودی دستگاه ها را خدمات رسانی و ایجاد رفاه برای مردم عنوان کرد و گفت: با گذشته ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز موفق به ایجاد دولت اسلامی نشدیم که بر اساس آن اداره دولت در دست مردم باشد.

به گفته وی اگر در مسیر توسعه کشور مشارکت های مردمی نباشد راه به جایی نمی بریم و در همین چارچوب دولت به دنبال تکمیل شبکه دستیاران مردمی سازی است.

ضرورت مشارکت در انتخابات

مشاور امور مردمی سازی استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در کنار مشارکت حداکثری ، بعد از انتخابات نیز با ایده پردازی و ثبت ایده‌ ها، در توسعه کشور مشارکت کنیم.

صادقی ادامه داد: مردم‌ کردستان فهیمده و صحنه شناس هستند و جلوه ای از آن در سفر رییس جمهور به استان و استقبال باشکوه مردم، خود را نشان داد و بدون شک این مشارکت در انتخابات نیز اتفاق خواهد افتاد.

به گفته وی هیچکس منکر مشکلات و کاستی ها نیست و باید با کمک مردم این مشکلات حل شود چون مردم‌کارهای ناممکن را ممکن‌ خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.