افزایش آلاینده‌های جوی در همدان
10 دی 1402 - 11:37
بازدید 52
2

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: غلظت آلاینده‌های جوی با توجه به پایداری و سکون هوا در مناطق شهری و صنعتی استان در ساعات اولیه صبح افزایش می یابد به گزارش گفتمان: محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا پنج روز آینده آسمان […]

منبع : ایرنا
پ
پ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: غلظت آلاینده‌های جوی با توجه به پایداری و سکون هوا در مناطق شهری و صنعتی استان در ساعات اولیه صبح افزایش می یابد

به گزارش گفتمان: محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات امروز با وزش باد همراه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: امشب و فردا با افزایش ابر احتمال بارش پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نیست.

باقری شکیب در خصوص تغییرات دما نیز گفت: تا چند روز آینده تغییرات محسوسی در دما وجود ندارد اما از امشب به دلیل افزایش ابر دمای کمینه یک تا ۲ درجه افزایش می یابد.

وی افزود: همدان و بهار با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و اسدآباد و فامنین با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطر نشان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.