آغاز مجدد عملیات احداث سد «تاج امیر» دلفان
18 شهریور 1399 - 18:52
بازدید 210
7

فرماندار دلفان گفت: سد تاج امیر در بخش خاوه که حدود دو سال است به علت نبود اعتبار تعطیل شده بود امروز بار دیگر به پیمانکاری قرار گاه خاتم در حال تجهیز کارگاه است. به گزارش گفتمان زاگرس:حشمت بهمنی امروز در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: سد تاج امیر اولین و تنها سد […]

پ
پ

فرماندار دلفان گفت: سد تاج امیر در بخش خاوه که حدود دو سال است به علت نبود اعتبار تعطیل شده بود امروز بار دیگر به پیمانکاری قرار گاه خاتم در حال تجهیز کارگاه است.

به گزارش گفتمان زاگرس:حشمت بهمنی امروز در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: سد تاج امیر اولین و تنها سد دلفان بوده و از مطالبات مردم منطقه است که بعد از دو سال فعالیت و با حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به علت نبود اعتبار و بدهی به پیمانکار تعطیل شده بود.

وی با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های ابراهیمی نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۸۰ میلیارد به این سد اختصاص یافته و بخشی از بدهی دولت به پیمانکار پرداخت شده تا ادامه ساخت آن آغاز شود.

شانیان ذکر است با احداث این سد علاوه بر تامین آب شرب مورد نیاز شهر نورآباد بسیاری از مزارع دیم منطقه خاوه در شهرستان دلفان آبی خواهند شد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.