نظارت دستگاه‌های مسئول بر بازار مریوان ضعیف است
19 دی 1402 - 13:14
بازدید 47
5
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان:

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان، نظارت و بازرسی دستگاه‌های مسئول و متولی بر وضعیت بازار مریوان را ضعیف دانست و بر تلاش بیشتر در این راستا تاکید کرد. به گزارش گفتمان: حسین رحیمیان روز سه شنبه در دیدار با فرماندار مریوان و دیگر مسئولان این شهرستان خواستار تشدید نظارت ها بر بازار در مریوان شد. وی […]

منبع : ایرنا
پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان، نظارت و بازرسی دستگاه‌های مسئول و متولی بر وضعیت بازار مریوان را ضعیف دانست و بر تلاش بیشتر در این راستا تاکید کرد.

به گزارش گفتمان: حسین رحیمیان روز سه شنبه در دیدار با فرماندار مریوان و دیگر مسئولان این شهرستان خواستار تشدید نظارت ها بر بازار در مریوان شد.

وی با بیان اینکه میزان پرونده های وصولی از سوی سازمان های مسئول در مریوان بسیار پایین است، افزود: در ۹ ماهه امسال ۳۳ پرونده از سوی سازمان جهاد کشاورزی، ۵۸ پرونده صمت، ۶۵ پرونده اتاق اصناف و ۹۵ پرونده از سوی شبکه بهداشت و درمان به تعزیرات حکومتی ارسال شده که این میزان پرونده نشان دهنده ضعف در حوزه نظارت بر بازار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری هیچ گونه پرونده ای از سوی آموزش و پرورش، تاکسیرانی و اداره ورزش و جوانان به تعزیرات ارسال نشده است و این موضوع باید مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد.

رحیمیان با اشاره به تعامل مناسب ادارات و سازمان های مسئول با تعزیرات حکومتی در مریوان، بیان کرد: انتظار می رود که در سایه این تعامل و همکاری نظارت ها بر بازار مریوان تشدید شود.

رحیمیان یادآور شد: برگزاری جلسات مستمر کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات حکومتی در شهرستان مریوان یک امر لازم و ضروری است.

وی بر انجام گشت های مشترک بر بازار مریوان از سوی روسای ادارات جهاد و صمت و نماینده اتاق اصناف با همراهی قاضی شعبه سیار تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: این حضور در بازار باعث آرامش بیشتر می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان ضمن تقدیر از تعامل دادستان مریوان، اضافه کرد: تشکیل جلسات تخصصی با حضور قضات دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود که این مهم در مریوان نیز مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.