کرسی‌های آزاد‌اندیشی و برنامه تریبون ‌آزاد به‌عنوان توصیه‌های مهم مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌ها استمرار یابد
20 دی 1402 - 12:11
بازدید 59
3
معاون استاندار و رییس‌ستاد انتخابات استان ایلام:

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه، نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های استادی و دانشجویی با محمد‌سبحان‌ حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با محوریت «انتخابات» در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد. به گزارش گفتمان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز […]

نویسنده : امیرحسین فتاحی
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه، نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های استادی و دانشجویی با محمد‌سبحان‌ حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با محوریت «انتخابات» در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

به گزارش گفتمان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام نیز در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز فتح میمک، گفت: در عملیات آزادسازی میمک که با نام عملیات خوارزم و ضربت ذوالفقار هم شناخته می‌شود مردم و عشایر نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.

محمد‌سبحان حسنی با اشاره به واقعه تروریستی در گلزار شهدای کرمان نیز افزود: قطعاً پیامد این اقدام جنایتکارانه این است که خروش مردم در مقابله با جبهه استکبار بیشتر می‌شود.

وی عنوان کرد: نگاه مقام‌معظم رهبری، رییس‌جمهور و هیات دولت به جوانان یک نگاه ویژه است و ما هم از ایده‌های نخبگان دانشگاهی استقبال می‌کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به سخنان مقام معظم‌رهبری، خاطرنشان کرد: مقام‌معظم رهبری فرمودند«شناخت حقایق و جنگ با تحریف از وظایف دانشجویان است»‌.

حسنی ادامه داد: ضرورت دارد رسانه ملی، اصحاب رسانه و بزرگان شاخص‌های کاندیدا اصلح را مطرح کنند تا مردم بتوانند به نحو احسن در تعیین سرنوشت خود موثر باشند.

وی عنوان کرد: مسئولان باید اجراکننده فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور باشند و در تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری و رییس جمهور نیز همه تلاش خود را بکار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر پویایی در دانشگاه‌ها، گفت: دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و اگر در دانشگاه رکود باشد جامعه به خطر خواهد افتاد.

وی با اشاره نقش آموزش و پرورش در ترغیب رای‌اولی‌ها برای حضور پُرشور در انتخابات نیز عنوان کرد: رسانه ملی و رسانه‌ها به موضوع حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات بپردازند.

در این نشست تعدادی از دانشجویان و دبیران تشکل‌های استادی و دانشجویی استان نکته‌نظرات، پیشنهادات  خود را در خصوص موضوعات مختلف از جمله انتخابات مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:
برگزاری تریبون آزاد انتخابات در شهر ایلام بدون مجوز ممنوع است
تریبون داران مراقبت کنند /رعایت بیطرفی و تکثر گفتمانی ،مشروعیت بخش انتخابات پیش رو

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.