توهین، تهدید و نشر اکاذیب بالاترین جرم ارتکابی در آبدانان
20 دی 1402 - 21:05
بازدید 64
4
معاونت پیشگیری دادگستری استان در آبدانان :

معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان در جلسه شورای اداری آبدانان با بیان اولویت دار کردن جرائم در هر شهرستان بیان کرد بیشترین میزان جرایم در شهرستان آبدانان توهین به شخصیتهای معنوی، تهدید، افترا و نشر اکاذیب می باشد . به گزارش گفتمان: اسماعیلی قمری اظهار داشت طی نه ماهه سال جاری نسبت […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان در جلسه شورای اداری آبدانان با بیان اولویت دار کردن جرائم در هر شهرستان بیان کرد بیشترین میزان جرایم در شهرستان آبدانان توهین به شخصیتهای معنوی، تهدید، افترا و نشر اکاذیب می باشد .

به گزارش گفتمان: اسماعیلی قمری اظهار داشت طی نه ماهه سال جاری نسبت به نه ماهه سال گذشته توهین افزایش ۵۶ درصدی داشته است که قابل تامل و نیازمند بررسی است.

وی میزان جرایمی مثل ضرب و جرح با ۴۶ درصد، تهدید ۷۳ درصد، افترا و تهمت ۷۶ درصد و تصادفات با ۸۴ درصد را از جرایم افزایش یافته شهرستان عنوان کرد و گفت استفاده از ظرفیت‌های همانند ثمن ها، هیات صلح، روحانیت و شوراهای حل اختلاف می تواند در کاهش پرونده ها موثر و میزان انجام این گونه جرایم را کاهش دهد.

قمری در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو و تخلفات قابل پیش بینی اشاره و خاطر نشان کرد ضمن تلاش در جهت مشارکت حداکثری و معرفی کاندیداهای اصلح از تخلفات مرسومی مثل خرید و فروش رای و تبلیغات زود هنگام که بر اساس قانون جرم تلقی می شود جلوگیری نمود.

در ادامه هاشمی رییس دادگستری آبدانان از قاطع بودن در برخورد متخلفان گفت و تاکید کرد به هیچ عنوان توصیه پذیر نبوده و از مسئولان خواست در خصوص پرونده ها چه تلفنی و چه حضوری توصیه کسی را نکنند که فقط بر اساس مر قانون با همه برخورد خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.