احراز الکترونیکی هویت شرکت‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی
24 دی 1402 - 11:26
بازدید 44
4
مدیرکل ثبت‌احوال لرستان مطرح کرد؛

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان از احراز الکترونیکی هویت شرکت‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌صورت برخط در این استان خبر داد. به گزارش گفتمان: فریبرز امیری با اشاره به اینکه دررابطه‌با موضوع زیرساخت‌ها و الکترونیکی کردن خدمات، ثبت‌احوال جز سازمان‌های پیشرو است، اظهار داشت: دررابطه‌بابحث برگزاری انتخابات نیز، ثبت‌احوال در سه سطح فعالیت دارد. وی عنوان […]

منبع : مهر
پ
پ

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان از احراز الکترونیکی هویت شرکت‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌صورت برخط در این استان خبر داد.

به گزارش گفتمان: فریبرز امیری با اشاره به اینکه دررابطه‌با موضوع زیرساخت‌ها و الکترونیکی کردن خدمات، ثبت‌احوال جز سازمان‌های پیشرو است، اظهار داشت: دررابطه‌بابحث برگزاری انتخابات نیز، ثبت‌احوال در سه سطح فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: در این راستا کار استعلام داوطلبان با همکاری ثبت‌احوال صورت می‌گیرد، با زیرساخت خوبی که ثبت‌احوال دارد، تمام استعلام‌ها به‌صورت الکترونیکی انجام و دراسرع‌وقت پاسخ داده شد.

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان با بیان اینکه تمام رؤسای ادارات ثبت‌احوال در سطح استان عضو هیئت اجرایی انتخابات هستند، افزود: ثبت‌احوال یک پایگاه اطلاعات جمعیتی دارد که ۱۲۰ میلیون رکورد اطلاعات در آن ثبت شده است.

امیری، ادامه داد: این پایگاه، با سرعت خیلی مناسب یکی از قوی‌ترین پایگاه‌های اطلاعات جمعیتی کشور است.

وی با تأکید بر اینکه ثبت‌احوال زیرساخت‌های لازم را برای روز انتخابات نیز پیش‌بینی کرده است، گفت: پایگاه‌های اطلاعاتی جمیعی ما در روز انتخابات، خدمات خود را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهند.

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان با اشاره به احراز الکترونیکی هویت افراد شرکت‌کننده در انتخابات، گفت: در روز انتخابات این امر به‌صورت برخط و آنلاین صورت می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.