هیچ مدیری حق طرفداری از داوطلب خاص را در انتخابات ندارد
04 بهمن 1402 - 11:05
بازدید 45
3
معاون استاندار لرستان:

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: هیچ مدیری حق طرفداری از داوطلب خاص را در انتخابات ندارد. به گزارش گفتمان: مسلم مرادی امروز سوم بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار کرد: در این برهه که در آستانه چهل و پنجمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید تبیین […]

منبع : ایسنا
پ
پ

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: هیچ مدیری حق طرفداری از داوطلب خاص را در انتخابات ندارد.

به گزارش گفتمان: مسلم مرادی امروز سوم بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار کرد: در این برهه که در آستانه چهل و پنجمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید تبیین لازم را انجام شود.

وی تصریح کرد: در بروجرد، قرارگاه تبیین مانند سایر شهرهای کشور تشکیل شده که هدف از تشکیل این قرارگاه، بیان دستاوردهای انقلاب و نظام است و باید از این فرصت استفاده و همه دستاوردها و پیشرفت‌ها را بیان کرد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه دشمنان همیشه در حال توطئه هستند اما بیان این دستاوردها و موفقیت‌ها می‌تواند مردم را نسبت به اقدامات و پیشرفت‌ها آگاه کند.

مرادی اضافه کرد: دستگاه‌ها باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کنند و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: امروز دشمن تلاش دارد تا با نشر ناامیدی در بین مردم، آنها را از حضور در پای صندوق رای دلسرد کنند که در این راستا باید همه تکلیف داریم که در این حوزه کار کنیم تا در زمان باقی مانده در انتخابات شرکت کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به عملکرد دستگاه‌ها، افزود: پنج روستای بروجرد امسال گازرسانی می‌شود که با این اقدام هیچ نقطه‌ای از بروجرد بدون گاز شهری وجود ندارد و همه روستاهای دارای شرایط از نعمت گاز شهری برخوردار می‌شوند.

مرادی ادامه داد: همچنین امسال ۵۰ روستا آسفالت شده و باید همه این اقدامات برای مردم بیان شود.

وی اظهار کرد: مجلس قوی با حضور حداکثری در انتخابات تشکیل می‌شود و از همین رو تا زمان باقی‌مانده تا انتخابات باید همه اقدامات برای مشارکت صورت گیرد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند امکانات و نیروی انسانی را در اختیار فرمانداری قرار دهند تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

مرادی خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق طرفداری از داوطلب خاص را در انتخابات ندارد و اصل کار مدیران باید بی‌طرفی باشد.

بیشتر بخوانید:
روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ضرورت حضور مردم در انتخابات را تبیین کنند
نکته انتخاباتی / عدم‌التزام چگونه به اثبات می رسد ؟!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.