اگر مدیری از کاندیدایی جانبداری کند برکنار می‌شود
10 بهمن 1402 - 11:27
بازدید 33
3
استاندار کرمانشاه:

استاندار کرمانشاه گفت که هیچ مدیر و مسئولی در استان نباید از کاندیدایی جانبداری کند در غیر این صورت برکنار خواهد شد. به گزارش گفتمان: محمد طیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در ستاد انتخابات کرمانشاه با موضوع بررسی مسائل و مشکلات ۲ حوزه انتخابیه شهرستان‌های سنقر و کلیایی، اسلام آباد غرب و دالاهو افزود: […]

منبع : ایرنا
پ
پ

استاندار کرمانشاه گفت که هیچ مدیر و مسئولی در استان نباید از کاندیدایی جانبداری کند در غیر این صورت برکنار خواهد شد.

به گزارش گفتمان: محمد طیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در ستاد انتخابات کرمانشاه با موضوع بررسی مسائل و مشکلات ۲ حوزه انتخابیه شهرستان‌های سنقر و کلیایی، اسلام آباد غرب و دالاهو افزود: در زمان انتخابات تمام تلاش باید بر اصل انتخابات و برگزاری آن باشد که بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بر چهار رکن اساسی آن در چهارچوب قوانین پشتیبانی و حمایت لازم انجام خواهد گرفت.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام دستگاههای برگزار کننده انتخابات بر رعایت بدون تخطی قانون و شرع ادامه داد: برگزار کننده باید امین مردم و آرای آنها باشند و با صراحت اعلام می‌شود که هیچ مدیری اجازه ورود جانبدارانه یا مخالفت با هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارد.

صحرایی گفت: بنابر گفته مقام معظم رهبری انتخابات لیله القدر نظام بوده که برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در سطوح مختلف باید توجه و اهتمام ویژه به کار گرفته شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در ایام شعبانیه و پر از اعیاد قرار گرفتیم، یادآور شد: از ۱۲ بهمن ماه تا ۱۱ اسفند ماه مصادف با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اعیاد بسیار و قابل استفاده وجود دارد که مبتنی بر حضور جدی مردم باید به طور همه جانبه از آن استفاده شود.

صحرایی با تاکید بر اقدامات مؤثر شهرستان‌ها و ایجاد رنگ و بوی نشاط آور و متفاوت در شهر، بیان داشت: مهمترین امر در این ایام علاوه بر فضاسازی و آماده‌سازی شهری برای نشاط جامعه خدمت‌رسانی و ایجاد انگیزه برای حضور در انتخابات خواهد بود.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: آماده سازی فضای شهری به ویژه آذین بندی‌ها باید به صورت تک منظوره اجرا نشود بلکه و به صورت ترکیبی دنبال شود.

وی افزود: خدمت رسانی باید امری همیشگی باشد اما در ایام دهه فجر تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام دستگاه‌ها باید خدمت رسانی مضاعف داشته باشند و در این ایام هیچ گونه بهانه برای تعطیلی ادارات به ویژه در ساعات اداری قابل قبول نخواهد بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جشن مدیران باید در خدمت رسانی به مردم نشان داده شود، اضافه کرد: در ساعات اداری نباید هیچ برنامه و جشنی مانع از خدمت رسانی به مردم باشد و مهم‌ترین هنرنمایی سازمان‌ها خدمت رسانی در ساعات اداری و اهتمام به برگزاری میز خدمت، گفت و گوی مردمی و حضور در بین مردم در ساعات غیراداری است.

وی یادآوری کرد: اقدامات و آمادگی دستگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که به هیچ عنوان دچار غفلت به دلایل مختلف به ویژه بارش‌ها نشویم و در شهرستان سنقر و کلیایی که اقلیم آن سردسیر است، به محض بارندگی‌ها معابر و خیابانها بلافاصله پاکسازی و نمک پاشی شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب برای مردم شفاف‌سازی و تبیین شود تا آشنایی جامعه با خدمات انقلاب موجبات آگاهی و شکر گذاری و قدردانی را فراهم آورد.

صحرایی متذکر شد: فراهم کردن صندوق انتخابات برای مناطق با توجه به تراکم جمعیت و محاسبه زمان رأی برای هر منطقه مورد توجه قرار گیرد و مسوولان نیز در امر انتخابات ضمن عمل به وظایف خود تسهیلگری لازم را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:
استاندار کرمانشاه، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان را منصوب کرد
جرایم انتخابات مجلس در استان کرمانشاه به صورت ویژه رسیدگی می شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.