اولین اجرای زنده برنامه تلویزیونی مانگه شو در شهرستانها
11 بهمن 1402 - 14:10
بازدید 107
1

برنامه تلویزیونی «مانگه شو» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین هاشمی نیا و با اجرای سرکار خانم خانی از مجریان خوب و مسلط صدا و سیمای استان که می توان گفت برند «مانگه شو» نیز می باشد چندین سال است از سیمای مرکز استان مهمان خانه های هم استانی ها می باشد. به گزارش گفتمان: […]

نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

برنامه تلویزیونی «مانگه شو» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین هاشمی نیا و با اجرای سرکار خانم خانی از مجریان خوب و مسلط صدا و سیمای استان که می توان گفت برند «مانگه شو» نیز می باشد چندین سال است از سیمای مرکز استان مهمان خانه های هم استانی ها می باشد.

به گزارش گفتمان: این برنامه که از معدود برنامه های پر مخاطب سیمای استان است طی یک نوآوری و خلاقیت دیشب و برای اولین بار اجرای خود را در خارج از مرکز استان و در شهرستان آبدانان اجرا کرد.

اجرایی متفاوت با ویژگیهای خاص خود که از آن روتین همیشگی خود خارج و به سبک و سیاقی جدید و با هنرمندی هنرمندان آبدانان برنامه را روی آنتن برد.

ایده ای نو با سازوکاری جدید که مردم بخشی از اجرای زنده را همراهی می‌کردند و از نزدیک با نحوه پخش زنده و مصائب و مسائل آن آشنایی و پیوند دهنده (آشتی) مردم و سیما در مناطق دور دست استان بود.

از آنجا که این برنامه برای اولین بار در سطح شهرستان اجرا و امکانات و تجهیزات کافی موجود نبود لذا دارای نواقص و ایراداتی بود که در برنامه های بعدی بایستی قطعا رفع شوند تا برنامه ای با کیفیت تر اجرا شود؛ ولیکن آنچه که مشخص بود استقبال خوب مردمی که در صورت اندیشیدن راهکارهای مناسب یقینا بیشتر خواهد شد.

جا دارد از مدیرکل صداوسیمای استان برنامه ریزان این برنامه، فرماندار،، میراث فرهنگی و صنایع دستی و اداره ارشاد اسلامی آبدانان، احسان پیرانی گزارشگر صدا و سیمای شهرستان و همه عواملی که در تدارک و اجرای این برنامه دخیل بودند تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.