۲۰ هزار میلیارد ریال طرح در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است
15 بهمن 1402 - 23:17
بازدید 45
3

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری ۲۰ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال طرح در این استان آماده بهره‌برداری است که این مبلغ از ردیف‌های مختلف اعتباری برای ۶۶۸ طرح هزینه شده است. به گزارش گفتمان: علی حیدری روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: امسال […]

منبع : ایرنا
پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری ۲۰ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال طرح در این استان آماده بهره‌برداری است که این مبلغ از ردیف‌های مختلف اعتباری برای ۶۶۸ طرح هزینه شده است.

به گزارش گفتمان: علی حیدری روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: امسال همچنین در دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ساخت ۹۷ طرح با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری استان در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۵ برابر و طرح‌های کلنگ‌زنی ۱۰ درصد رشد دارد.

این مسوول چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از مجموع ۷۶۵ طرح قابل افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در دهه فجر انقلاب اسلامی با افزون‌بر ۳۲ هزار میلیارد ریال اعتبار ۳۱ طرح مختص شهرداری‌های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری شهرداری‌های در دهه فجر انقلاب اسلامی، مربوط به شهرداری‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، چلگرد و بن و بیشترین طرح‌های کلنگ‌زنی در این حوزه مربوط به شهرداری‌های چلگرد، لردگان و فارسان است.

وی با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۹۱ طرح مختص دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری با یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر گفت: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری دهیاری‌های استان مربوط به شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، سامان و اردل و بیشترین طرح‌های کلنگ‌زنی مربوط به شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، بن و سامان است.

حیدری تاکید کرد: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری مختص وزارت کشور، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی و بیشترین طرح‌های کلنگ‌زنی مربوط به وزارت کشور، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی است.

وی افزود: بیشترین اعتبار طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال‌ متعلق به وزارت نیرو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور و وزارت نفت و بیشترین اعتبار طرح‌های کلنگ‌زنی مختص پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری از نظر عددی به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، اردل، فارسان و سامان و طرح‌های کلنگ‌زنی به شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، شهرکرد، سامان، بروجن، خانمیرزا و بن اختصاص دارد.

وی یادآور شد: بیشترین طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری استان در این دهه از شهرستان‌های بروجن، استانی، شهرکرد، لردگان، کوهرنگ و کیار و طرح‌های کلنگ‌زنی به شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، لردگان و کوهرنگ است.

حیدری همچنین در پایان کوتاه بودن باند فرودگاه بین‌المللی شهرکرد را از عوامل کم بودن پروازها در چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار داشت: افزایش طول باند این فرودگاه در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شد.

وی گفت: برای این مصوبه ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده اما مصوبه‌های دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری هنوز ابلاغ نشده است.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.