کمبود ۴۰۰ نیروی اجرایی برگزاری انتخابات مجلس در کرمانشاه
19 شهریور 1399 - 5:55
بازدید 96
4

فرماندار کرمانشاه گفت: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی یک‌هزار و ۴۰۰ نفر عامل اجرایی تامین شده، اما حدود ۴۰۰ نفر کمبود نیروی اجرایی وجود دارد. به گزارش گفتمان زاگرس:فضل الله رنجبر صبح اظهار کرد: دومین مرحله از انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی همزمان با روز جمعه ۲۱ شهریور در کرمانشاه برگزار خواهد […]

پ
پ

فرماندار کرمانشاه گفت: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی یک‌هزار و ۴۰۰ نفر عامل اجرایی تامین شده، اما حدود ۴۰۰ نفر کمبود نیروی اجرایی وجود دارد.

به گزارش گفتمان زاگرس:فضل الله رنجبر صبح اظهار کرد: دومین مرحله از انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی همزمان با روز جمعه ۲۱ شهریور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همان گونه که مرحله نخست به بهترین صورت انجام گرفت، در مرحله دوم نیز با همکاری هیأت اجرایی و نظارت و بازرسی یک انتخابات کاملاً سالم، قانونمند، در کمال امانتداری را برگزار کنیم و پیشگاه خداوند و مردم رو سفید باشیم.

رنجبر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی وزارت کشور تصریح کرد: در دور دوم، برپایی ستادهای انتخاباتی با محدودیت‌هایی همراه شد و به همین علت ۴ برنامه رادیویی و تلویزیونی برای بیان دیدگاه‌ها در نظر گرفته شد.

وی افزود: علیرغم ممنوعیت داشتن برپایی ستاد انتخاباتی در ایام تبلیغات، شاهد شکل‌گیری تجمعات انتخاباتی از سوی کاندیداها هستیم که تذکرات قانونی داده شده و تخلفاتشان به شورای نظارت و قوه قضائیه نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: ۶۰۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری مرحله دوم در حوزه انتخابیه کرمانشاه در نظر گرفته شده که ۴۳۹ شعبه ثابت در حوزه شهری و ۱۴ صندوق نیز به صورت سیار است.

فرماندار کرمانشاه اذعان کرد: با توجه به محدودیت زمان در مرحله دوم انتخابات به شعب سیار تاکید شده که با هماهنگی نیروی انتظامی و هیأت نظارت باید از تمام روستاها حوزه انتخابیه کرمانشاه فرایند اخذ رأی صورت گیرد.

فرماندار کرمانشاه گفت: در این دور از انتخابات یک هزار ۸۱۲ نفر عامل اجرایی در شعب اخذ رأی نیاز است که متأسفانه تاکنون قریب به ۱۴۰۰ نفر نیرو تأمین شده است که در حال رایزنی با ادارات مختلف برای تأمین نیروی انسانی هستیم.

رنجبر گفت: انتخابات از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر برگزار خواهد شد و تا کنون در مورد تمدید زمان انتخابات تصمیمی اتخاذ نشده و از مردم می‌خواهیم در طول این ۱۰ ساعت رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره از انتخابات به علت بیماری کرونا از استامپ و اثر انگشت استفاده نخواهد شد و مردم از خودکار شخصی برای اخذ رأی استفاده کنند.

وی گفت: برای عوامل اجرایی نیز یک بسته بهداشتی شامل دو عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه شده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در روند اخذ رأی بسیار مهم است.

رنجبر در مورد تجمیع نتایج انتخابات تصریح کرد: پس از پایان شمارش آرا با تأیید ناظر شورای نگهبان با نماینده اجرایی نتایج به فرمانداری ارسال خواهد شد و از کاندیداها نیز درخواست داریم نمایندگانی را برای حضور در فرمانداری برای تجمیع نتایج معرفی کنند.

وی در پایان گفت: از مردم می‌خواهیم فقط به اطلاعیه‌های رسمی ستاد انتخابات توجه کنند و به پیش بینی‌ها و بعضاً دروغ پردازی‌های فضای مجازی توجه نکنند.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.