وزیر کشور: تلاش دولت رساندن اجناس ارزان به دست مردم است
16 بهمن 1402 - 11:43
بازدید 32
5
وزیر کشور گفت: به تناسب هر شهر و استان تلاش دولت این است که اجناس به ویژه محصولات پروتئینی را ارزان‌تر به دست مردم برساند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: احمد وحیدی امروز دوشنبه در حاشیه سفر خود به استان کرمانشاه در بازدید از بازارچه تنظیم بازار کالاهای اساسی در جمع خبرنگاران افزود: تدبیر خوبی که در استان و شهر کرمانشاه شده تعداد قابل توجهی از محل های عرضه کالاهای تنظیم بازار پیش بینی شده که بتوانند با قیمت های مناسب‌تری اجناس را به دست مردم برسانند.

وی افزود: مشابه این مکان قرار است در ۲۱ نقطه دیگر شهر کرمانشاه افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز از برپایی هشت فروشگاه موقت تنظیم بازار در مرکز استان و در هر شهرستان نیز یک فروشگاه به منظور توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد.

«عبدالوحید محمدی» افزود: این فروشگاه ها از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال آینده خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه باید تدابیر لازم جهت تأمین اقلام سراسری ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اندیشیده شود، افزود: ذخایر خوبی از انواع اقلام کالاهای سراسری از جمله برنج، روغن، قند، شکر در انبارهای استان وجود دارد و کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

وزیر کشور صبح امروز (دوشنبه) برای افتتاح چند طرح عمرانی، صنعتی و اجتماعی و بازدید از چند طرح دیگر از جمله منوریل، بازارچه های عرضه کالا و واحدهای بزرگ صنعتی در سفری یک روزه وارد کرمانشاه شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.