گازرسانی در کردستان به ایستگاه آخر رسید
16 بهمن 1402 - 15:01
بازدید 34
3
جشن پایان گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان کردستان امروز دوشنبه با افتتاح ۲۱ پروژه (۱۲ روستا و ۹ کوخ) در شهرستان بانه و با حضور استاندار کردستان برگزار شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: ۲۵ پروژه گازرسانی روز دوشنبه در پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کردستان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای کویچ سفلی بانه افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در این مراسم اظهار کرد: قرار بود این برنامه در روستای “سەربەرد” آخرین نقطه مرزی بانه که گازرسانی شده است، انجام شود ولی به دلیل مساعد نبودن تردد در این مسیر به دلیل بارش برف و طولانی بودن آن، این کار انجام نشد.

احمد فعله گری بیان کرد: ۲۵ پروژه گازرسانی به طور همزمان امروز در نقاط مختلف شهرستان بانه با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این تعداد پروژه شامل گازرسانی به ۱۲ روستا، ۹ کوخ و چهار واحد صنعتی و تولیدی است و با افتتاح این پروژه ها گازرسانی نه تنها به نقاط شهری و روستایی بانه بلکه در کل استان کردستان به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: بیش از یکصد کوخ و ۱۹۱ روستای شهرستان بانه از نعمت گاز برخوردار شده اند و هم اکنون ۵۹ هزار مشترک گاز در این شهرستان داریم.

فعله گری اضافه کرد: سرانه نصب انشعاب گاز در کشور به ازای نصب هر علمک ۴۵۰ میلیون ریال است ولی این میزان در بانه یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال است.

از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان بانه که به مناسبت دهه مبارک فجر امروز دوشنبه انجام شد افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی بانه، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا، ۹ کوخ و چهار واحد صنعتی، بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه، افتتاح مسکن مددجویان و بهره برداری از هشت پروژه شهری و روستایی اداره مخابرات و افتتاح پست فوق توزیع برق و بهره برداری از پنج پروژه آسفالت و روکش راه روستایی است.

بیشتر بخوانید:
تمام روستاهای کردستان تا پایان امسال به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود
گازرسانی به منطقه اورامانات نقطه عطفی در تاریخ گازرسانی است/برخورداری ۹۹ درصد جمعیت روستایی سروآباد از گاز طبیعی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.