۹۹ مدرسه خیری در چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود
17 بهمن 1402 - 18:30
بازدید 66
3
مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۹ مدرسه در قالب پروژه‌های مشارکتی و خیری با ظرفیت ۴۵۶ کلاس درس و زیربنای ۷۰ هزار و ۹۲۵ مترمربع در استان در حال ساخت است.
منبع : فارس
پ
پ

به گزارش گفتمان: افشین امیریان امروز با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در خصوص بهسازی مدارس، گفت: تعمیرات و بهسازی اساسی مدارس چهارمحال و بختیاری با اعتبار ۳۳۲ میلیارد ریال انجام و همچنین سیستم گرمایشی مدارس با اعتبار ۳۶۷ میلیارد ریال استانداردسازی شده است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: برای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ۷۵۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است و همچنین برای تجهیزات گرمایشی تا کنون ۱۸۰ میلیارد ریال در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های خیری و مشارکتی در حال ساخت، بیان کرد: هم‌اکنون ۹۹ مدرسه در قالب پروژه‌های مشارکتی و خیری با ظرفیت ۴۵۶ کلاس درس و زیربنای ۷۰ هزار و ۹۲۵ مترمربع در حال ساخت است.

امیریان در خصوص مدارس و فضاهای آموزشی تحویل داده شده، بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۶۱ فضای آموزشی شامل ۲۱۵ کلاس درس با زیربنای ۲۸ هزار مترمربع و با اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و همچنین ۳۷۰ میلیارد ریال قیر رایگان برای استحکام سقف مدارس استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:
۵۱درصد مدارس مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد در کانکس و چادر دایر شده است
۲۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری توسط خیرین ساخته شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.