آیین پایان عملیات اجرایی ساختمان خانه هنرمندان خوزستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
19 بهمن 1402 - 21:00
بازدید 106
5
آیین پایان عملیات اجرایی ساختمان خانه هنرمندان خوزستان با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و جمعی از هنرمندان خوزستانی برگزار شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان روز پنجشنبه در آیین پایان عملیات اجرایی ساختمان خانه هنرمندان استان خوزستان در اهواز اظهارکرد: یکی از تجلی‌های باشکوه این نظام اسلامی افتتاح خانه هنرمندان است که از طرف دولت مردمی سیزدهم به مردم شریف خوزستان تقدیم شد.

مجید منادی افزود: کلنگ این مجموعه در سال ۸۱ به زمین زده شد اما سالها متوقف بود که سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز و جا دارد از تمامی افراد، مدیران و دستگاه هایی که در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش کردند، قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: در این سال ها برای تکمیل خانه هنرمندان استان حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شد اما بیش از نیمی از این اعتبار در دولت سیزدهم بوده که نشان از عزم جدی دولت برای افتتاح این خانه هنرمندان بود.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: استاندار خوزستان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز همواره به اهالی فرهنگ و هنر لطف داشته و برای بهره برداری از این مجموعه تلاش فراوانی داشتند.

وی گفت: امید است مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان برنامه و بودجه از خانه هنرمندان حمایت کنند تا این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در اختیار هنرمندان گرامی قرار گیرد.

وی یادآور شد: خوزستان دارای منابع غنی و سرمایه های ارزشمندی نظیر، نفت و گاز، انرژی و کشاورزی است اما سرمایه اصلی ما مردم ولایتمدار و هنرمندان توانمند این استان هستند که در تمامی عرصه های استانی و ملی پای این نظام اسلامی ایستاده‌اند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به خوزستان ابتدا به مقام شامخ شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس در پارک شهید سبحانی اهواز ادای احترام کرد و در آیین پایان عملیات اجرایی خانه هنرمندان استان خوزستان حضور یافت.

در این آیین جمعی از اهالی هنر و رسانه و انجمن‌های هنری مسائل و مشکلات خود را برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان اسلامی بازگو کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پوستر فراخوان سومین جشنواره ملی شعر با عنوان عصای سفید ویژه نابینایان سراسر کشور که در سوم اسفندماه در شهرستان بندرامام خمینی (ره) برگزار می شود، رونمایی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.