تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان زیر چتر حمایتی وزارت نفت ماند
19 شهریور 1399 - 9:58
بازدید 112
6

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال از صنعت‌نفت آبادان حمایت مالی می‌کند. به گزارش گفتمان زاگرس:جلیل مختار اظهار داشت: پس از نشست نمایندگان مردم آبادان در مجلس با وزیر نفت مجوز تامین مالی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر از سوی این […]

پ
پ

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال از صنعت‌نفت آبادان حمایت مالی می‌کند.

به گزارش گفتمان زاگرس:جلیل مختار اظهار داشت: پس از نشست نمایندگان مردم آبادان در مجلس با وزیر نفت مجوز تامین مالی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر از سوی این وزارتخانه گرفته شد.

وی افزود: در این نشست مشکلات تیم صنعت نفت آبادان برای خصوصی‌سازی در برهه زمانی کوتاه مانده تا شروع لیگ برتر بررسی شد و وزیر نفت موافقت کرد واگذاری این تیم به بخش خصوصی به مدت یک سال دیگر به تعویق بیفتد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه پالایشگاه آبادان در لیست خصوصی‌سازی قرار گرفته است و سالهاست این موضوع مورد پیگیری سازمان خصوصی سازی کشور است می‌توان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان را به این پالایشگاه واگذار کرد.

مختار افزود: طبق بند سه ماده ۱۸ قانون اجرای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اختیارات موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با موافقت وزیر نفت را می‌توان به پالایشگاه آبادان واگذار کرد تا این تیم توسط این پالایشگاه تامین مالی شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت موافقت اولیه برای واگذاری تیم صنعت‌نفت به پالایشگاه آبادان را داشت و این مجوز به معاون وزیر نفت ابلاغ شد تا پالایشگاه آبادان تیم صنعت‌نفت آبادان را تحت حمایت مالی قرار دهد.

وی افزود: تا اجرایی شدن فرآیند خصوصی‌سازی تیم فوتبال صنعت‌نفت زمان زیادی نیاز است و وزارت نفت می‌تواند تا اجرایی شدن آن به مدت یک یا ۲ سال از تیم صنعت‌نفت آبادان حمایت کند و هفته آینده این موضوع اجرایی خواهد شد تا تیم صنعت نفت برای فصل آینده آماده شود.

مختار بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم اتفاقی که منجر به از هم پاشیده شدن تیم نفت تهران شد برای تیم صنعت نفت آبادان هم بیفتد و این تیم برای مردم آبادان و حتی در کشور محبوب است.

بر اساس قانون نه تنها وزارت نفت، بلکه هیچ ارگانی نمی‌تواند به تیم‌های نفتی لیگ برتری کمک کند، در قانون برنامه ششم توسعه، پرداخت هرگونه وجه، به هر شکلی از بودجه جاری دولت به تیم‌های حرفه‌ای ممنوع اعلام شده است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان درپایان لیگ برتر با با ۴۱ امتیاز در رتبه هفتم لیگ قرار گرفت.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.