توسعه استان‌های زاگرس نشین در دستور کار هیات دولت قرار دارد
24 بهمن 1402 - 15:00
بازدید 70
2
استاندار لرستان گفت: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بانک رفاه در این استان آغاز اجرایی شدن رویکرد ریاست محترم جمهور در خصوص توجه بیشتر به استان‌های زاگرس نشین است.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: فرهاد زیویار روز سه شنبه بیان کرد: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تیم کاری وی به استان لرستان نتیجه چندین ماه دیدار، گفت وگو و مذاکره با ایشان بود که نتایج خوبی از جمله حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور به عنوان اولین سفر به استان‌های زاگرس نشین را در پی داشت.

وی اظهار داشت: در هر گوشه‌ای از مملکت که کم و کسری وجود داشته باشد و مورد کم توجهی قرار گیرد ، ضرر و زیان آن متوجه کل کشور خواهد شد، لذا این سفر مقدمه ای برای شروع کار و آغاز اجرایی شدن رویکرد ریاست جمهور در خصوص توجه بیشتر به استان‌های زاگرس نشین است و لازم است پروژه های ناتمام و طرح‌های مختلف اقتصادی که می‌توانند موجب توسعه و بالفعل شدن ظرفیت های استان شوند در اولویت قرار گیرند.

استاندار لرستان با بیان اینکه بخش معدن را باید به صورت خاص در لرستان در نظر گرفت،افزود: لرستان از نظر معادن غنی و ارزشمندی همچون فروسیلیس،منیزیم و کربنات کلسیم حرف‌هایی برای گفتن دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن بستر مناسب مالی بتوانیم ضمن برگزاری جلساتی در مرکز و استان با حضور نمایندگان بانک رفاه ، تیم مدیریتی استان و سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان ،گردشگری ،حوزه صنعت و معدن بتوانیم آنها را تقویت و به سمت تولید و بهره‌برداری پیش ببریم.

بیشتر بخوانید:
اپیدمی حذف مدیران زاگرس نشین !
نقش خاکستری طوایف لرستان در شور انتخاباتی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.