فرصت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت ۱۴۰۳
25 بهمن 1402 - 11:26
بازدید 106
3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان فرصت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد.
منبع : فارس
پ
پ
به گزارش گفتمان: فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در سنندج اعلام کرد: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.وی افزود: تمامی خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه استفاده از یارانه کالابرگ الکترونیکی تا پایان هرماه امکان‌پذیر است، افزود: استفاده از یارانه برای خرید کالا‌های اساسی سلیقه‌ای است و اجباری وجود ندارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: اگر فرد یارانه‌بگیر تمایل داشته باشد یک ماه از این طرح استفاده کنند و ماه‌های دیگر یارانه خود را به صورت نقدی استفاده کند، خللی در دریافت یارانه به وجود نمی‌آید و سبب قطع یارانه نقدی نمی‌شود.
به گفته پیشکاری، در این طرح خانوار‌های یارانه‌بگیر تا دهک ۷ می‌توانند کالا‌هایی شامل، شیر بطری، پنیر، ماست، تخم‌مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را در طرح فجرانه خریداری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.