فرصت تبلیغات انتخابات ساعت هشت صبح روز پنج شنبه به پایان می رسد
08 اسفند 1402 - 18:00
بازدید 28
2
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخاباتی، گفت: فرصت تبلیغات انتخابات ساعت هشت صبح روز پنج شنبه دهم اسفند ماه به پایان می رسد که نامزدها و هواداران آنها این موضوع را رعایت کنند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: سید جواد هاشمی مهر اظهار کرد: روند انتخابات در این استان به خوبی در حال انجام است و شور انتخاباتی در همه نقاط استان وجود دارد و نامزدها در حال معرفی خود و ارائه برنامه هستند.

وی افزود: همه ملزومات مورد نیاز در اختیار فرمانداری ها و بخشداری ها قرار گرفته است و آماده برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در صبح روز جمعه ۱۱ اسفند هستیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از امروز دوشنبه هفتم اسفند توزیع تعرفه های انتخاباتی میان فرمانداری ها آغاز می شود و به تناسب واجدین شرایط رای دهنده که مرکز آمار ایران و وزارت کشور اعلام کرده تعرفه در اختیار شهرستان ها قرار می گیرد.

هاشمی مهر ادامه داد: آمار واجدین شرایط در انتخابات اعلام شده که ۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط در انتخابات هستند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر رای اولی بوده و برای اولین بار پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی از تشویش اذهان عمومی بپرهیزند، گفت: همه نامزدهای انتخاباتی را پای بند به آرمان های نظام ، انقلاب و مسائل دینی می دانیم و توصیه می کنیم رفتارهای اخلاقی و دینی محور این افراد باشد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد :به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می کنیم در فرصت باقی مانده تبلیغات از تخریب همدیگر خودداری کنند و تنها به معرفی خود و ارائه برنامه بپردازند.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه ۸۷۲ شعبه ثابت و سیار برای انتخابات ۱۱ اسفند پیش بینی شده است، گفت: ۱۷ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در استان مشارکت دارند.

وی ابراز کرد: برای برگزاری انتخابات به یک هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو نیاز داریم که تاکنون بخشی از آنها توسط کمیته پشتیبانی انتخابات تامین شده و مابقی با مشارکت بخش خصوصی تامین می شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نامزدها تا شب گذشته فرصت داشتند نسبت به معرفی نمایندگان خود برای حضور در شعب اخذ رای و صدور کارت اقدام کنند.

هاشمی مهر گفت: داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی هزینه های مصارف و مخارج را در سامانه مالی انتخابات ثبت کنند.

وی بیان کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از پرداختن به مسائلی که آرامش مردم را بر هم می زند خودداری کنند و در مراسمات استقبال اجازه ندهند از سلاح استفاده شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی در جریان باشند که ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی و هیات های نظارت به جد تحرکات و فعل و انفعالات، نطق و بیانیه انتخاباتی آنها را در محافل خصوصی و عمومی زیر نظر دارند و به شورای نگهبان ارسال می شود و هر لحظه امکان اینکه صلاحیت آنها خدشه دار شود وجود دارد بنابراین مراقبت کرده و از بیان مسائلی که در حیطه وظایف آنها نیست خودداری کنند.

در مجموع ۱۰۴ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان به رقابت می پردازند که ۳۳ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و ۳۳ نفر کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.