راهداران چهارمحال و بختیاری به ۳۵۰ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند
10 اسفند 1402 - 11:39
بازدید 37
5
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مه و کولاک شدید چهارشنبه شب نیروهای راهداری این استان به ۳۵۰ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی، کمک و رهاسازی کردند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: روح‌الله غلامی افزود: افزون براین نیروهای راهداری نسبت به اسکان موقت بیش از ۵۰ مسافر در راهدارخانه‌ها اقدام کردند.

وی اظهار داشت: نیروهای در این مدت نیروهای راهداری بیش از یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای شریانی و غیر شریانی استان چهارمحال و بختیاری را برف‌روبی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت یک‌هزار و ۲۰۰ تن شن و نمک‌پاشی ازسوی نیروهای راهداری استان انجام شده است.

وی با اشاره به رفع هشت مقطع ریزش سنگ در جاده‌های استان طی چهارشنبه شب اضافه کرد: با توجه به یخ‌زدگی و لغزنده بودن جاده‌ها تردد به خصوص در گردنه‌های سخت گذر چهارمحال و بختیاری فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

غلامی ادامه داد: در این ارتباط هم‌اکنون گردنه چری کوهرنگ باز و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است.

پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با صدور هشدار سطح نارنجی از ورود یک سامانه بارشی به نسبت پرقدرت از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه برای این استان پیش بینی کرده است.

این سامانه همراه با بارش برف، باران، وقوع صاعقه، باد به نسبت شدید، کولاک در گردنه‌ها و مناطق برف‌گیر، مه‌آلودگی و کاهش دید همراه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.