فرماندار: زلزله ۴.۲ ریشتری تازه‌آباد ثلاث باباجانی خسارتی نداشت
22 اسفند 1402 - 10:32
بازدید 28
3
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در شمال غربی استان کرمانشاه گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر بامداد امروز سه‌شنبه این شهرستان را لرزاند که این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و خسارت مالی نداشت.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «فرامرز باوندپور» روز سه‌شنبه افزود: کانون اصلی این زلزله تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی بوده است.

وی گفت: پس از وقوع زلزله، دستگاه های عضو مدیریت بحران و گروه های ارزیاب به حالت آماده باش درآمده و فعالیت خود را آغاز کردند.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهار کرد: در بررسی و ارزیابی های انجام شده از طریق بخشداران، اعضای شوراهای شهری و روستایی، دهیاران و نیروهای جمعیت هلال احمر، این زمین لرزه هیچ گونه تلفات جانی و خسارت جانی نداشته و هیچ گزارشی مبنی بر وقوع خسارت نیز دریافت نشده است.

باوندپور با اشاره به اینکه گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند، گفت: دستگاه‌های امدادی نیز در حالت آماده باش بوده و آماده ارائه خدمات احتمالی در صورت لزوم به افراد هستند.

، زلزله ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتر ساعت سه و ۵۷ دقیقه و ۵۶ ثانیه بامداد امروز تازه آباد شهرستان دالاهو در غرب استان کرمانشاه را لرزاند، این زلزله در ۱۸ کیلومتری تازه آباد، ۳۲ کیلومتری گهواره و ۳۴ کیلومتری کرند ثبت شده است.

بزرگترین زمین لرزه این منطقه ۲۱ آبان سال ۹۶ با قدرت ۷.۳ ریشتر در منطقه ازگله ثلاث باباجانی روی داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم برجا گذاشت.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

بیشتر بخوانید:
فرماندار ثلاث‌باباجانی: مشکلی در تامین آرد و نان نداریم
مدیران برای رفع محرومیت ثلاث‌باباجانی به دنبال جذب اعتبارات باشند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.