آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در کردستان به ۱۶۱ نفر رسید
23 اسفند 1402 - 11:30
بازدید 20
2
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: روز سه شنبه، ۱۶۱ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال در استان دچار مصدومیت شدند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسین جعفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد مصدوم، ۷۴ نفر در سنندج، ۱۴ نفر در سقز، ۲۹ نفر در قروه، ۱۰ نفر بیجار، سه نفر در بانه، ۱۰ نفر در کامیاران، ۱۳ نفر در دیواندره و هشت نفر در دهگلان بودند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از مصدومین ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان را زن و ۱۳۱ نفر را مرد تشکیل داد، افزود: ۶۱ درصد افراد مصدوم زیر ۱۸ سال و ۴۹ درصد نیز بالای ۱۸ سال بودند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: ۳۴ مورد آسیب چشمی، ۹۹ نفر سوختگی و ۲۸ نفر نیز سایر انواع مصدومیت ها را داشتند و متاسفانه وضعیت ۶ نفر از سوختگی ها وخیم بوده که سه نفر در بخش ویژه بیمارستان کوثر و سه نفر هم در بخش ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره تحت درمان هستند.

جعفری ادامه داد: یک نفر هم در بخش ویژه بیمارستان شهید بهشتی قروه با آسیب شدید چشم(با خطر تخلیه چشم) به ثبت رسیده است و بقیه مصدومین یا به صورت سرپایی درمان و یا بستری موقت هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.