بررسی مسائل دانشگاه فرهنگیان و معلمان نهضتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات
20 شهریور 1399 - 6:34
بازدید 203
5

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی موضوع دانشگاه فرهنگیان و معلمان نهضتی در این کمیسیون گفت: طی جلسه‌ای با وزیر علوم موضوعات مربوط به دانشگاه پیام نور نیز بررسی خواهد شد. به گزارش گفتمان زاگرس:حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در همدان با بیان اینکه مدیرانی که برای معالجه و اقامت موقت به خارج […]

پ
پ

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بررسی موضوع دانشگاه فرهنگیان و معلمان نهضتی در این کمیسیون گفت: طی جلسه‌ای با وزیر علوم موضوعات مربوط به دانشگاه پیام نور نیز بررسی خواهد شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در همدان با بیان اینکه مدیرانی که برای معالجه و اقامت موقت به خارج از کشور سفر می‌کنند باید با نهادهای امنیتی هماهنگی لازم صورت گیرد اظهار کرد: به عبارت دیگر اخذ مجوز از نهادهای امنیتی برای هر مدیر و یا مسوولی که به هر دلیلی اعم از ماموریت و یا ادامه تحصیل به خارج سفر کند در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت برای تابعیت‌های دوگانه کاملا ممنوع است افزود: موضوع مجوز سفر برای مدیران به شورای نگهبان ارسال شده پس از تصویب در این مرحله به قانون تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در جلسه با وزیر آموزش و پرورش به موضوع حضور آزاد دانش آموزان در مدرسه پرداخته شد تصریح کرد: اگرچه در روزهای اولیه بازگشایی مدارس حضور دانش‌آموزان الزامی بود که مجدد تصمیم به حضور آزاد گرفته شد.

وی ادامه داد: دیگر مطالبات نمایندگان بحث دانشگاه فرهنگیان و معلمان نهضتی بیان شده که جلسات آتی بررسی خواهد شد.

فلاحی در ادامه به حضور وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۰ سوال که عمدتا در مورد دانشگاه پیام نور و مشکلات دانشگاهی بود مطرح و مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان کرد: ادامه جلسه با وزیر علوم در مورد دانشگاه پیام نور به برگزاری یک جلسه ویژه موکول شد که شنبه هفته آینده در وزارت علوم برگزار خواهد شد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.