حوادث چهارشنبه سوری ۱۰ مصدوم در ایلام بر جای گذاشت
23 اسفند 1402 - 10:50
بازدید 40
2
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بر اثر انفجار ترقه و آتش سوزی چهارشنبه سوری تاکنون ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: صیدنور علیمرادی شامگاه سه‌شنبه اظهار کرد: این تعداد شامل هشت نفر در شهر ایلام و ۲ نفر در آبدانان است که از ناحیه دست، پا و چشم دچار سوختگی سطحی شده‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون هیچ فوتی و مصدومیت شدید و قطع عضو در استان گزارش نشده است، گفت: در مجموع تا کنون ۶ مورد از ناحیه دست، ۲ مورد از ناحیه پا، یک مورد از ناحیه صورت و یک مورد نیز از ناحیه چشم بر اثر انفجار ترقه و آتش سوزی چهارشنبه سوری به مراکز درمانی منتقل شده اند.

علیمرادی افزود: چهارشنبه سوری در شهرستان آبدانان نیز ۲ مصدوم ۱۶ و ۱۴ ساله از ناحیه هر ۲ پا به علت انفجار ترقه‌های دست ساز داشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: همکاران ما در تمامی شهرستان‌های استان، در محل‌های برگزاری جشن چهارشنبه سوری مستقر هستند تا در سریعترین زمان ممکن به بالین مددجویان برسند.

علیمرادی اضافه کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم تا در ادامه این شب مراقب سلامتی خود و عزیزانشان باشند.

سوختگی و معلولیت ناشی از انفجار ترقه در چهارشنبه‌ آخر سال(چهارشنبه سوری) از مهم‌ترین حوادث روزهای آخر سال به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.