اجرای طرح تحول سلامت در قروه خروجی مشخصی نداشته است
20 شهریور 1399 - 7:12
بازدید 126
3

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با انتقاد از دیر پرداخت کردن کارانه کادر درمان کردستان به نسبت دیگر استان ها، گفت: اجرای طرح تحول سلامت در قروه خروجی مشخصی نداشته است. به گزارش گفتمان زاگرس:فرزین رضاعی در نشست بررسی وضعیت بیمارستان شهید بهشتی قروه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: در شهرستان قروه طرح […]

پ
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با انتقاد از دیر پرداخت کردن کارانه کادر درمان کردستان به نسبت دیگر استان ها، گفت: اجرای طرح تحول سلامت در قروه خروجی مشخصی نداشته است.

به گزارش گفتمان زاگرس:فرزین رضاعی در نشست بررسی وضعیت بیمارستان شهید بهشتی قروه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: در شهرستان قروه طرح تحول سلامت نمودی نداشته و تغییری در این زمینه دیده نشده است.

وی هم بر ساخت بخش «آی سی یو» و تجهیز آن تأکید کرد و خواستار تأمین دستگاه اکسیژن ساز شد و افزود: برای دستگاه اکسیژن ساز از قبل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شد اما این میزان اعتبار کافی نبود و برای دستگاه بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه گردید.

رضاعی هم به انتقاد از عقب افتادن کارانه پرداخت و بیان کرد: در کردستان پرداخت کارانه به نسبت سایر استان‌ها دو ماه عقب است و همین عاملی می‌شود برای اینکه پزشکان رغبتی نداشته باشند تا کردستان را برای خدمت انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تأکید بر اینکه کردستان در لیست سیاه پزشکان قرار گرفته است، بیان کرد: تمامی این معضلات باز می‌گردد به سو مدیریت‌ها، تغییر مدیریت‌ها، بدهی‌های میلیاردی از قبل به طوری که دانشگاه با بدهی ۳۰۰ میلیارد تومان تحویل من داده شد.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.