استاندار: برای نیروهای مسلح در خوزستان ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود
26 اسفند 1402 - 21:20
بازدید 26
3
استاندار خوزستان از ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای نیروهای مسلح استان خبر داد و گفت: در گام‌ اول ۶ هزار واحد مسکن آماده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در نشست شورای مسکن خوزستان با موضوع رسیدگی به وضعیت مسکن نیروهای مسلح استان در محل استانداری اظهار کرد:نیروهای مسلح برای حفظ امنیت و آرامش زحمات زیادی می‌کشند بنابراین باید به موضوع مسکن آنها رسیدگی شود.

وی اولویت ساخت مسکن استان ویژه نیروهای مسلح را در شهرهای اهواز، دزفول، ماهشهر، امیدیه، شوشتر، آبادان و خرمشهر عنوان کرد و افزود: بیشترین تمرکز نیروهای مسلح در این مناطق است و موضوع ساخت مسکن مورد نیاز این نیروها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: زمین مورد نیاز این تعداد واحد مسکونی از سوی اداره کل راه و شهرسازی با سرعت تامین شود تا مجموعه های مربوط به نیروهای مسلح بتوانند با تکیه بر امکاناتی که در اختیار دارند کار ساخت این واحدها را شروع کنند.

وی افزود: عملیات اجرایی این واحدها، بعد از آماده سازی اسناد و صورت جلسه قانونی، ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می شود.

حسینی محراب گفت: در فاز اول، کار ساخت مسکن نیروهای مسلح در ۲۵ هکتار از اراضی مهرشهر دزفول آغاز و در فاز دوم ۲۰ هکتار دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

بر اساس این گزارش ساخت مسکن نیروهای مسلح در ۱۴ هکتار از اراضی زردشت اهواز، اختصاص ۴۲۰ واحد از مجموعه ۲ هزار واحدی نفت به نیروهای مسلح، ساخت مسکن در ۱۵ هکتاری اکباتان، ساخت ۲ هزار واحد در ماهشهر و احداث مسکن نیروهای مسلح در ۱۰ هکتاری بهبهان و شوشتر جزو مصوبات این جلسه بود.

بیشتر بخوانید:
برای تامین زمین مسکن محرومان در خوزستان محدودیتی نداریم
متقاضیان ساخت مسکن محرومان و معظل نبود ضمانت برای پرداخت تسهیلات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.