29 اسفند 1402 - 17:00
بازدید 41
5
رئیس پلیس آگاهی لرستان، گفت: اسباب‌کشی و جابه‌جایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.
منبع : مهر
پ
پ

به گزارش گفتمان: سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: باهدف پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت در ایام تعطیلات سال نو و به‌منظور ارتقا امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا، هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل در ایام تعطیلات سال نو از محدوده زمانی اول نوروز تا پایان تعطیلات و ۱۳ فروردین می‌بایست با تأییدیه کلانتری و مراکز انتظامی محل باشد، در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنها جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بر رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تأکید کرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها به دلیل سهل‌انگاری مال‌باختگان به این مسائل اتفاق می‌افتد.

سرهنگ رخشان با اشاره به اینکه ایام نوروز و خالی بودن منازل به دلیل دید و بازدیدهای مردم فرصت برای سارقان در راستای اعمال مجرمانه فراهم می‌کند از مردم خواست که درصورتی‌که قصد اسباب‌کشی دارند حتماً با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت‌برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید:
جرایم خشن در استان لرستان ۱۰۰ درصد کاهش یافته است
طرح جدید مبارزه با سرقت در استان ایلام آغاز شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.