بنیادهای کشوری که اثری از آنها در آبدانان نیست!!
26 فروردین 1403 - 21:37
بازدید 55
2
بنیادهای شبه دولتی و دولتی مثل مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت، بنیاد علوی و....تقریبا از آغاز انقلاب اسلامی شروع به فعالیت و شرکت های بزرگ اقتصادی را تأسیس و مدیریت می کنند.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

گفتمان؛بهروز مردانی: بنیادهای شبه دولتی و دولتی مثل مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت، بنیاد علوی و….تقریبا از آغاز انقلاب اسلامی شروع به فعالیت و شرکت های بزرگ اقتصادی را تأسیس و مدیریت می کنند.

یکی از وظایف اصلی این بنیادها محرومیت زدایی و توانمندسازی مناطق کم برخوردار در زمینه های عمران و آبادی و همچنین ایجاد اشتغال برای مناطق محروم می باشد که گاها از طریق پرداخت تسهیلات به جوانان و کارآفرینان انجام می گیرد .

شهرستان آبدانان یکی از مناطق محروم و کم برخوردار استان و حتی کشور است که فقر و بیکاری از مهمترین مشکلات گریبانگیر این سامان است که پدیدآورنده معضلاتی مثل خودکشی می باشد.

از قرار معلوم تعدادی از این بنیادها از گذشته و حال در آبدانان فعالیت داشته و قاعدتاً بایستی براساس ماهیت ذاتی خود توانمند سازی و ایجاد اشتغال را به اثبات برسانند ولیکن تا کنون نه کسی آدرس محل کار و متولی این بنیادها را میداند و نه گزارشی از عملکرد آنها ارائه شده تا بیشتر با نحوه فعالیت آنها آشنا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.