کلاهبردار ۹۸۰ میلیارد تومانی در لرستان دستگیر شد
20 شهریور 1399 - 10:41
بازدید 236
3

فرمانده انتطامی لرستان گفت: یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۹۸۰ میلیارد تومان در ازنا کشف و فرد متخلف نیز شناسایی و دستگیر شد. به گزارش گفتمان زاگرس:سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی مراجعه بسیاری از شهروندان به پلیس شهرستان ازنا مبنی بر اینکه یک نفر با شگردهای متقلبانه مبالغ هنگفتی […]

پ
پ

فرمانده انتطامی لرستان گفت: یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۹۸۰ میلیارد تومان در ازنا کشف و فرد متخلف نیز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی مراجعه بسیاری از شهروندان به پلیس شهرستان ازنا مبنی بر اینکه یک نفر با شگردهای متقلبانه مبالغ هنگفتی را از آنان کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع  آغاز شد.

وی گفت: با بررسی های به عمل آمده و مراجعه حضوری شاکیان مشخص شد یک فرد مغازه دار و کاسب به مدت ۲ سال با سوء استفاده از اعتماد مردم و وعده سود پول هنگفت بابت سپرده گذاری نزد وی، موفق شده از ۲۴۰ شهروند ازنا و الیگودرز مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: ماموران این نهاد با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و جامع پلیسی، متهم را در شهرستان ازنا شناسایی و دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: این کلاهبردار در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.