سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌ هادی روستاهای ایلام هزینه شد
28 فروردین 1403 - 16:30
بازدید 23
3
استاندار ایلام اقدامات جهادی و مومنانه بنیاد مسکن را امیدآفرین و عملکرد این نهاد را رضایت‌بخش دانست و گفت: طی ۲ سال گذشته طرح هادی در ۳۰۰ روستای استان با اعتبار سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اجرا شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا روز سه شنبه در دیدار با مجموعه مدیران بنیاد مسکن استان ایلام اظهار داشت: گزارشات ارایه شده توسط مدیرکل بنیاد مسکن بسیار خوب و قابل توجه بود و مایه امید و نشاط برای جامعه روستایی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن پس از انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: اقدامات زیادی پس از انقلاب تاکنون و در دولت سیزدهم در حوزه زیربنایی و عمرانی انجام شده و کشور روز به روز در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است که این تلاش‌ها موجب شد ایران اسلامی در مقیاس منطقه‌ای و جهانی به جایگاه بسیار خوبی برسد.

استاندار ایلام یادآور شد: عملکرد بنیاد مسکن طی حدود سه‌ سال فعالیت دولت سیزدهم مستند و قابل رویت است، در حوزه ساخت مسکن، این بنیاد تعهد ساخت هشت هزار واحد را داشت که تاکنون ۶ هزار واحد ساخته شده است.

بهرام‌نیا بیان داشت: در حوزه بهسازی روستاها، در بحث پرداخت تسهیلات کم‌بهره، اجرای طرح هادی روستایی و کمک و مساعدت برای ساخت مسکن محرومان، تهیه طرح جامع، الحاق روستا به شهر، بهسازی روستاهای هدف گردشگری و تولید مسکن روستایی و شهری، عملکرد مجموعه بنیاد مسکن امیدآفرین و رضایت‌بخش است.

وی اضافه کرد: جهش تولید را در بنیاد مسکن دیدیم و مشارکت مردم هم در این بنیاد لمس شد که امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۳ این بنیاد در تحقق شعار سال موثر باشد.

استاندار ایلام ادامه داد : طی دو سال گذشته از حساب ۱۰۰ امام(ره) ۲۰ واحد تکمیل و ۳۰۷ واحد نیمه‌تمام نیز تکمیل شد.

وی اضافه کرد: از زمان پس از انقلاب تا قبل از آغاز فعالیت دولت سیزدهم کل مشارکت مردم در واریز به حساب ۱۰۰ امام(ره) ۵۰۰ میلیون تومان بود اما طی حدود سه‌سال از فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۱۶ میلیارد تومان به حساب ۱۰۰ امام(ره) از سوی مردم واریز شده است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستاها پرداخت شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.