استاندار ایلام: دستگاه قضا با اجرای عدالت بسترساز توسعه است
28 فروردین 1403 - 16:10
بازدید 23
2
استاندار ایلام با بیان اینکه دستگاه قضا با اجرای عدالت، بسترساز توسعه است، گفت: دادگستری استان در فسادستیزی، مبارزه با زمین‌خواری و حمایت از تولید نقش‌آفرین بوده است.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا روز سه شنبه در دیدار با مجموعه مدیران کل دادگستری استان ایلام ضمن تبریک عملیات غرورآفرین«وعده صادق» که موجب شادی و غرور ملی شده است، افزود: خوشحالم که زمینه این جلسه که با قضات و مجموعه‌ای که در راستای عدالت تلاش می‌کنند فراهم شد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر دادگستری استان در حوزه‌های مختلف قضایی، بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر دادگستری استان ماحصل زحمات رییس کل، معاونان، قضات و نیروهای خدوم در همه حوزه‌ها است که این تلاش‌ها، اهتمام و هم‌افزایی در راستای رضایت‌مندی مردمی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان این‌که هم‌افزایی سه قوا، رضایت‌مندی را در پی دارد، تاکید کرد: در سطح ملی، قوه قضاییه و مجموعه دستگاه قضا در استان ایلام، اعتمادآفرینی کرده و با مردم‌محوری و نصب‌العین قرار دادن عدالت و انصاف، بیش از گذشته موجب اعتماد مردم شده است.

بهرام نیا با قدردانی از تلاش‌های علیمحمدی رییس کل دادگستری استان، یادآور شد: از زمان انتصاب دکتر علیمحمدی به عنوان رییس کل دادگستری استان، تحول خوبی صورت گرفته و در حوزه‌های مختلف قضایی، حائز رتبه‌های برتری شده است.

وی بیان داشت: دادگستری استان در فسادسیزی، مبارزه با زمین‌خواری و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری نقش‌آفرین بوده است و همواره با اجرای عدالت، بسترساز توسعه و پیشرفت بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.