بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است
04 اردیبهشت 1403 - 11:59
بازدید 22
1
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی، مزارع، باغات، کارگاه‌های ساخت و ساز، گاوداری‌ها و مرغداری‌های استان کرمانشاه ممنوع است.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «حمزه سلیمانی» روز سه‌شنبه در همایش دهیاران و شوراهای ۱۲۴ روستای بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه افزود: این همایش در راستای آگاه سازی مردمان منطقه بخش ماهیدشت در خصوص اجرای دستورالعمل ابلاغی از سازمان ملی مهاجرت مبنی بر ممنوعیت حضور اتباع افاغنه در استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بخشداری ماهیدشت در فراخوانی به تمام کشاورزان، کارفرمایان مرغداری‌ها و گاوداریها و سایر واحدها اعلام نمایند که ظرف مدت هفت روز کارگران اتباع غیرمجاز (افغانی) را که در زمین‌های کشاورزی و کارگاه‌ها و واحدهای صنفی خود بکارگیری نموده‌اند به صورت داوطلبانه و خودمعرف به اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه یا پلیس امنیت عمومی انتظامی استان معرفی و تحویل نمایند تا مقدمات بازگشت آنان به کشور افغانستان فراهم گردد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه تاکید کرد که در صورت عدم تحویل کارگران اتباع غیرمجاز با اشراف کاملی که کارگروه کنترل و رصد اتباع غیرمجاز استان که متشکل از تمام دستگاه‌های انتظامی، امنیتی اطلاعاتی و قضایی و سازمان جهاد کشاورزی از تمام اتباع غیر مجاز ساکن در ماهیدشت دارد، به قید فوریت کارگران شاغل و غیر مجاز در سطح بخش ماهیدشت شناسایی، دستگیر و از استان طرد خواهند کرد.

سلیمانی افزود: کارفرمایان متخلف هم به دستگاه‌های ذیربط جهت برخورد قاطع و قانونی معرفی خواهند شد.

وی از دهیاران و شوراهای بخش ماهیدشت خواست در صورت مشاهده بکارگیری اتباع غیر مجاز در مزارع، باغات، کارگاه‌های ساخت و ساز، گاوداری‌ها و مرغداری‌ها و سایر واحدها با شماره ۱۱۰ پلیس امنیت عمومی انتظامی استان و یا ۰۸۳۳۸۴۵۰۲۳۶ تماس گرفته و اطلاع رسانی نمایند.

بخش ماهیدشت از توابع شهرستان کرمانشاه به دلیل وجود دشت های حاصلخیز یکی از قطب های کشاورزی و دامداری استان کرمانشاه است.

این بخش با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب شهر کرمانشاه واقع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.